با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس جهاددانشگاهی؛

از دکتر مسعود عسکری، بعنوان پژوهشگر برتر تقدیر شد

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۷ کد : ۱۴۵۳۴ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۸۸۳
با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس جهاددانشگاهی، از دکتر مسعود عسکری پژوهشگر واحد صنعتی اصفهان، بعنوان پژوهشگر برتر جهاددانشگاهی در سال ۱۳۹۸ تقدیر شد.
از دکتر مسعود عسکری، بعنوان پژوهشگر برتر تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، برترین‌های پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در سال 1398، ظهر دیروز (3 دی‌ماه) با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و جمعی از محققان و مدیران این نهاد در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی تقدیر شدند.

در این مراسم از دکتر مسعود عسکری پژوهشگر واحد صنعتی اصفهان در حوزه تخصصی فنی مهندسی و علوم پایه با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است دکتر مسعود عسکری، دارای دکترای مهندسی برق از دانشگاه مالایا کشور مالزی و عضو هیات علمی و استادیار جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان می باشد.

بیشتر پژوهش های این پژوهشگر برتر در زمینه های ابزار دقیق، طراحی سنسورهای خاص و اتوماسیون صنعتی می باشد.

دکتر مسعود عسکری نتایج تحقیقات خود را در مقالات زیادی در زمینه­ های کنترل فرآیند­های صنعتی با استفاده از کنترل کننده پیش بین، دستگاه­ های تزریق خودکار انسولین،  افزایش تولید برق توسط سلولهای خورشیدی، رباتهای زیرآبی، سنسوهای مغناطیسی، سنسورهای اپتیکی با استفاده از دوربین های اسکن خطی، دستگاه لوپرهیدرولیکی در نوردگرم صنایع فولاد، جایابی بهینه ادوات FACTs در شبکه قدرت، کنترل هوشمند ولتاژ شبکه توسط بارزدایی وزندار و مبدل رزنانسی LCC  به چاپ رسانده است.    

سر دبیری و عضویت در هیات تحریریه نشریات علمی، انجام طرح پژوهشی کارفرمایی وطرح های پژوهشی پایان یافته داخلی،  تجاری سازی یافته های طرح های پژوهشی و فناورانه، دریافت جایزه از جشنواره ها و مراجع معتبر و ارایه مقاله در همایش های معتبر علمی، قسمتی از فعالیت ها و سوابق علمی ایشان می باشد.

 

 

 


نظر شما :