توسط شهردار اصفهان:

از جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، تقدیر شد

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۶ کد : ۳۳۰۱۳ پژوهشی
تعداد بازدید:۵۶۱
شهردار اصفهان از حمایت و مشارکت جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در برگزاری چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی و اولین جشنواره فنی‎ پژوهی شهری، تقدیر کرد.
از جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، شهردار اصفهان به اهدای لوح سپاس، از حمایت و مشارکت این واحد در برگزاری  چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی و اولین جشنواره فنی ‎پژوهی شهری، تقدیر کرد.

قدرت الله نوروزی در این لوح سپاس آورده است:

شبکه ‎سازی و ارتباط با اندیشمندان، نخبگان شهری، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و همچنین بهر ه‎گیری از ظرفیت‎ های جامعه دانشگاهی با هدف هم ‎‎افزایی علمی و بهره ‎گیری از خرد جمعی در راستای تکمیل نمودن زنجیره علم، فناوری و نوآوری‎ های شهری لازمه تحقق شعار اصفهان شهری زیست ‎پذیر است. در این راستا چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی و اولین جشنواره فنی ‎پژوهی شهری (شهرداری اصفهان) که در تیرماه سال 1400 برگزار شد، فرصتی برای بهره‎ مندی از دانش، تجارب و ترویج گفتمان علمی ایجاد نمود.

در ادامه متن آمده است:

از حمایت معنوی و بی ‎شائبه ‎ی آن سازمان و یاری ما در هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره تشکر و قدردانی می‎ گردد.

از مشارکت اثربخش شما در یافتن راه‎ حل ‎های علمی و نوآورانه در حل نارسایی‎ های شهری قدردانی می ‎نماییم. تداوم همت و توفیق روزافزون شما و تمامی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی شهر پژوهی و نخستین جشنواره فن پژوهی شهری با شعار «اصفهان، شهری زیست پذیر» از برگزیدگان در شش قالب مقاله، کتاب، پایان نامه، طرح پژوهشی، محصولات فناورانه و تولیدات رسانه ای و ۱۱ محور معرفی و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.


نظر شما :