آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی برگزار شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۹ کد : ۴۳۷۸۸ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۹۴۲
آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به صورت متمرکز برگزار شد.
آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی به صورت متمرکز در مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واقع در خیابان توحید با حضور قریب به 70 نفر متقاضی برگزار شد.
 
با توجه به تعدد مراکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، استقبال پرشور فراگیران از کلاس های زبان حضوری و آنلاین و به تبع آن نیاز به مدرس در کلیه مراکز، معاونت آموزشی این واحد اقدام به برگزاری آزمون جذب مدرس در سطوح کودکان،‌ نوجوانان و بزرگسالان نمود.
 
فرآیند جذب مدرس طی سه مرحله و ابتدا با برگزاری آزمون کتبی برگزار شد. سپس افراد پذیرفته شده در آزمون کتبی دعوت به مصاحبه و در دو گروه کودکان و بزرگسالان دسته بندی شدند. همچنین دوره T.T.C کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برای آنها برگزار و در پایان از افرادی که موفق به گذراندن  این مراحل شده اند Demo گرفته می شود.
 
آزمون جذب مدرس انگلیسی در مرحله اول کتبی و شامل 65 سوال تستی است که ترکیبی از مهارت های Gramar ، Vocabulary و Reading است. پذیرفته شدگان نهایی این آزمون امکان تدریس در کلیه مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان را دارند.
 
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این آزمون می توانند نتایج خود را با مراجعه به سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با آدرس  http://jdeiut.ir  مشاهده کنند.

 

کلید واژه ها: آزمون جذب مدرس زبان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان زبان انگلیسی


نظر شما :