توسط مرکز مهندسی توسعه بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

بومی سازی نرم‌افزار مدیریت تیم‌ها، فرآیندها و وظایف «تسکتو»

۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۹ کد : ۴۸۱۴۵ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۵۱
بومی سازی نرم‌افزار مدیریت تیم‌ها، فرآیندها و وظایف «تسکتو»

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفعهان، محمد عبایی کارشناس مرکز مهندسی توسعه بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: مدیریت تیم‌های کسب و کارهای نوپا و کوچک، تیم‌های تحقیق و توسعه‌ سازمانی، تیم‌های توسعه‌ نرم‌افزار، تیم‌های تولید محتوا، تیم‌های تولیدی کوچک، تیم‌های نوآوری‌ و تیم‌های پشتیبانی به دلیل مواجه بودن با شرایط چابک و متغیر از طریق نرم‌افزارهای سنتی مدیریت پروژه یا فرآیند، امکان‌پذیر نیست. این تیم‌ها به نرم‌افزارها و سیستم‌های چابک و منعطفی نیازمند هستند که یکی از این سیستم‌های مدیریتی، سیستم کانبان است و به منظور ایجاد بهبود مستمر بهره‌وری در سازمان‌ها نیز استفاده می‌شود. 

عبایی گفت: مرکز مهندسی توسعه‌ بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، محصولی در این زمینه با عنوان "تسکتو" ارائه داده است. این نرم‌افزار با استفاده از یک پلتفرم متن‌باز اصلی و با بهینه‌کاوی تیم‌های ایرانی، بومی‌سازی شده است و امکان تهیه‌ گزارش از فعالیت‌های تیم‌ها، انعطاف در طراحی ساختار تیم‌ها، فعالیت‌ها و پروژه‌ها، انعطاف در طراحی مسیر فرآیندها و پروژه‌ها و قابیلت سفارشی سازی از ویژگی‌های این محصول است.

وی اضافه کرد: با این محصول، می‌توان رخ دادها و پیامدهای اتوماتیک تعریف کرد، که در تسریع فعالیت‌های مستندسازی و گزارش گیری بسیار اثربخش است. شرکت‌ها و کسب و کارهای نوپا که توان خرید سیستم‌های پیچیده را ندارند، هم‌چنین تیم‌های چابک سازمانی در زمینه‌های تحقیق و توسعه، مدیریت پروژه، پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات، تیم‌های پژوهشی یا تولیدی می‌توانند با بهره‌گیری از این محصول، بهره‌وری فعالیت‌های خود را افزایش دهند. 

کارشناس مرکز مهندسی توسعه بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: نصب این نرم‌افزار روی هاست یا سرور سازمانی سفارش دهنده رایگان است اما برای پشتیبانی و پیاده‌سازی تیم‌ها، وظایف و فرآیندها، طرح‌های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه جهت بهره‌گیری از این سیستم فراهم شده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وبگاه معرفی این محصول به آدرس www.tasketo.jdiut.ir مراجعه و یا از طریق شماره تماس 0313912819 روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 با کارشناسان مرکز تماس حاصل فرمایند. 
 

کلید واژه ها: نرم‌افزار مدیریت تیم‌ها، فرآیندها و وظایف تسکتو


نظر شما :