اشتغال فارغ التحصیلان زبان انگلیسی بعد از گذراندن دوره آموزشی T.T.C

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۰ کد : ۴۸۳۰۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۵۲
دوره آموزشی تربیت مدرس زبان انگلیسی T.T.C با هدف تأمین مدرس مراکز آموزشی تحت پوشش جهاددانشگاهی و سایر مؤسسات آموزشی استان اصفهان طرح ریزی و اجرا شد.
اشتغال فارغ التحصیلان زبان انگلیسی بعد از گذراندن دوره آموزشی T.T.C

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد اظهار کرد: در راستای نیاز روز افزون جامعه در حیطه تدریس زبان انگلیسی، نیاز به مدرسین توانمند و قوی در این حوزه و با توجه به تعدد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و استقبال فراگیران از کلاس های زبان حضوری و آنلاین، شورای علمی گروه زبان های خارجی این واحد اقدام به بازنگری و باز تعریف دوره آموزشی TTC در دو سطح کودکان و بزرگسالان نمود.

حمیده ستایش مهر مدیر مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان که مجری این دوره آموزش بود گفت: هدف اصلی این طرح ایجاد اشتغال برای متقاضیان تدریس و بهبود کیفیت دوره های آموزشی برگزار شده در سطح استان است و با توجه به کیفیت برگزاری دوره آموزشی، کلیه افرادی که موفق شوند فرآیندهای تعریف شده را با موفقیت سپری نمایند در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی و یا سایر مؤسسات آموزشی متقاضی مشغول تدریس می شوند.

وی افزود: متقاضیان قبل از ورود به دوره آموزشی باید در مصاحبه اولیه نمره قبولی را دریافت کنند و بعد از دریافت مشاوره و سنجش صلاحیت، امکان ثبت نام و گذراندن دوره برای آنها فراهم می شود.

ستایش مهر ادامه داد: T.T.C مخفف Teacher Training Course به معنی آموزش و تربیت مدرس به منظور پرورش  وی برای تبدیل شدن یه یک مدرس حرفه ای و ورود به دنیای جذاب تدریس است. در این دوره با به کار گیری مدرسین متخصص و مجرب به متقاضیان به طور کاربردی و عملی چگونگی آغاز کلاس، نحوه تدریس خلاقانه، برقراری ارتباط مؤثر با زبان آموزان، نحوه مدیریت کلاس، برترین تکنیک های تدریس و ... آموزش داده می شود.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره آموزشی و اشتغال بعد از پایان موفقیت آمیز دوره می توانند به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مراجعه و یا با شماره 0313849 تماس حاصل نمایند. همچنین در پورتال آموزشی این معاونت به نشانی www.jdeiut.ir اطلاعات لازم و ضروری و نحوه ثبت نام دوره های آموزشی ارائه شده است.

کلید واژه ها: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره آموزشی T.T.C


نظر شما :