توسعه همکاری های آموزشی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و شرکت فولاد مبارکه اصفهان

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۶ کد : ۴۸۷۳۰ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۷۲
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و واحد آموزش شرکت فولاد مبارکه اصفهان همکاری های آموزشی خود را توسعه می دهند.
توسعه همکاری های آموزشی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و شرکت فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش وکارآفرینی این واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: تغییرات ایجاد شده در جامعه و اهمیت یافتن بیشتر موضوع اشتغال و ارتقاء شغلی برای جوانان از یک طرف و اولویت یافتن افزایش بهره وری و ارتقا توانمندی نیروی انسانی در کسب و کارها از سوی دیگر به همراه فشار تغییرات تکنولوژی باعث شد تا در حوزه آموزش نیز ناچار به تغییرات اساسی در نگرش ها و شیوه های برنامه ریزی و اجرا باشیم.

وی گفت: رویکرد معاونت آموزشی این واحد نیز توانمندسازی جامعه هدف برای مشاغل حال و آینده با استفاده از تجربیات شرکا و ذینفعان و نتایج آینده پژوهی های انجام شده است. به همین منظور نشست های متعددی با صاحبان کسب و کارها و فعالین اقتصادی انجام شده و به مرور نتایج آن مشاهده خواهد شد.

ریحانی با اشاره به سابقه طولانی مدت فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و همچنین خدمات ارائه شده به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ کشور افزود: در ادامه این روند با شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در محورهای نیازسنجی نوین آموزشی، به روز رسانی سرفصل های آموزشی و تدوین محتوا، متدهای کارآمد ارزشیابی و اثر بخشی آموزش، طرح های جذب کارآموز و کارورز همچنین هدایت شغلی دانشجویان تبادل نظر انجام شده و در حال برنامه ریزی عملیاتی برای توسعه همکاری های آموزشی هستیم.

کلید واژه ها: شرکت فولاد مبارکه اصفهان آموزش


نظر شما :