مدیر عامل شرکت پتروشیمی قائد بصیر:

رشد صنعت و اقتصاد کشور با ایجاد رابطه جهاددانشگاهی و صنعت محقق می شود

۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۰۱۱۰ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۹۵۵
مدیر عامل شرکت پتروشیمی قائد بصیر گفت: رشد و تعالی صنعت و اقتصاد کشور با ایجاد رابطه هدفمند جهاددانشگاهی و صنعت محقق می شود.
رشد صنعت و اقتصاد کشور با ایجاد رابطه جهاددانشگاهی و صنعت محقق می شود

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد، به همراه اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات تخصصی شیمی و مهندسی شیمی این معاونت، با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان دیدار و مذاکره نمودند.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی قائد بصیر بر لزوم ارتباط مستمر صنعت و جهاددانشگاهی تاکید کرد.

مهندس فرزادی گفت: هر چه رابطه میان این دو نهاد تقویت و تبدیل به یک رابطه هدفمند و عملیاتی شود، می‌توان رشد و تعالی صنعت و اقتصاد کشور را سرعت بخشید.

   در این دیدار که 5 مردادماه انجام پذیرفت، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با برشمردن ظرفیت‌های جهاددانشگاهی و نقش آن در توسعه علمی فضای صنعت، بر گسترش همکاری‌ها تاکید کرد.

 مهندس پورمدنی ضمن اشاره به همکاری جهاددانشگاهی با واحدهای صنعتی مختلف استان اصفهان، ابراز امیدواری کرد، با توجه به مذاکرات صورت گرفته در خصوص دستیابی به دانش فنی تولید افزودنی های پلیمری مورد نیاز صنعت، بازچرخانی پساب تولیدی به فرآیند و بازیابی پسماند خروجی، بزودی شاهد انجام طرح های مشترک پژوهشی-کاربردی با پتروشیمی قائد بصیر باشیم.

گفتنی است؛ معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به همراه اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات تخصصی شیمی ومهندسی شیمی واحد، از شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان نیز بازدید کردند.

 

 


نظر شما :