کتاب " توسعه روستایی " منتشر شد

۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۴ کد : ۱۰۱۱۱ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۳۲۵
کتاب " توسعه روستایی (مبانی، سیاست‌ها و مدیریت) "، درجهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، منتشر شد.
کتاب " توسعه روستایی " منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب "توسعه روستایی (مبانی، سیاست‌ها و مدیریت)" تألیف کاتار سینگ و ترجمه مجتبی شمس وارد بازار نشر شد.

در معرفی این کتاب می‌خوانیم: چرخه یا همان چرخ نخ‌ریسی برای بافتن لباسی نخی به نام کادی استفاده می‌شود که پوشش ملی هند است. سلاحی که در نهضت بی‌خشونت مقاومت منفی گاندی، به نماد جنبش بومی‌گرا و ساده‌زیست تحت رهبری وی بدل گردید. در اصل، این پنبه نبود که در چرخه رشته می‌شد، بلکه گاندی، استقلال و اتحاد و خودکفایی را در آن می‌رشت. او با چرخه رشته‌ای از هویت ملی را پدید آورد که حتی بزرگ‌ترین استعمار جهان نیز پنبه کردنش را برنتافت! چرخه گاندی و پوشش نیمه‌برهنه‌اش، ساده‌گیری را جایگزین ساده‌انگاری آنهایی ساخت که هر تغییری را در گام‌های بلند و رخدادهای بزرگ جستجو می‌کردند، شاید بزرگ‌ترین درس‌های او در توسعه و به ویژه توسعه روستایی، اول خودشناسی و خود اتکایی باشد .

 گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در تابستان 1398 با شمارگان 1000 نسخه، پانزده فصل، 592 صفحه، با قطع وزیری چاپ و با قیمت 900 هزارریال عرضه شده است.

علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس حاصل نمایند.


نظر شما :