چاپ کتاب "اصول عملی آنالیز داده‌های توالی‌یابی RNA"

۰۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۱۰۲۶ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۴۴۲
کتاب "اصول عملی آنالیز داده‌های توالی‌یابی RNA" ، وارد بازار نشر شد
چاپ کتاب "اصول عملی آنالیز داده‌های توالی‌یابی RNA"


 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط شعبه انتشارات واحد صنعتی اصفهان، کتاب "اصول عملی آنالیز داده‌های توالی‌یابی RNA" تألیف ایجا کورپلاینن، جارنو تویمالا، پانو سامرویو، میکائیل هاس، گری وانگ و ترجمه دکتر فرجاد رفیعی، دکتر حبیب‌اله سمیع‌زاده لاهیجی، وارد بازار نشر شد.

در پی پیشرفت روزافزون دانش بشری در زمینه زیست‌شناسی مولکولی و مهندسی ژنتیک، پیدایش نسل جدید روش‌های توالی‌یابی اسیدهای نوکلئیک به مثابه انقلابی عظیم در حوزه وارد شده و مباحث مربوط به آن نیز به نحوی چشمگیر رشد و گسترش یافته است.

کتاب حاضر، یکی از منابع تقریباً منحصر به فرد در رابطه با آنالیز داده‌های توالی‌یابی RNA بوده که در سالهای اخیر همگام با سایر مجامع علمی جهان، در دانشگاههای ایران و به خصوص در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مورد توجه و تدریس قرار گرفته است.

گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در تابستان 1398 بصورت رایگان، با شمارگان 1000 نسخه و 388 صفحه در سیزده فصل، در قطع وزیری چاپ و به بازار کتاب عرضه شد .

 علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس حاصل نمایند.

 


نظر شما :