فراخوان شعر عاشورایی"سوگ خوانی مهر"   توسط جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۴ کد : ۱۱۲۹۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۵۴
فراخوان شعر عاشورایی  «سوگ خوانی مهر» همزمان با ایام عزای سید و سالار شهیدان به همت انجمن ادبی نگاه جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان آغاز شد.
فراخوان شعر عاشورایی"سوگ خوانی مهر"   توسط جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاون فرهنگی واحد ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی در واحد صنعتی اصفهان، فراخوان شعر عاشورایی «سوگ خوانی مهر» آغاز شده است.

 احمد پایداری با تاکید بر استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورایی  و مضامین اسلامی و ارزشی در عصر کنونی خاطرنشان کرد: بازگو کردن واقعه کربلا با شعر و گسترش فرهنگ ایثار و رشادت از اهداف تعیین شده برای برگزاری شب شعر عاشورایی است.

وی تصریح کرد: این فراخوان با هدف حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی، تبیین آرمان‌های امام حسین(ع) در واقعه عاشورا و بیان رویدادهای عاشورا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه توسط کانون فرهنگ و هنر ارغنون و  انجمن ادبی نگاه سازمان دانشجویان برگزار خواهد شد، افزود: هر شاعر حداکثر می تواند سه شعر با موضوعات مرتبط با عاشورا در قالب word به آدرس های درج شده درپوستر شعر عاشورایی از طریق جی میل(soogkhani@gmail.com) یا آدرس  های شبکه های اجتماعی سروش و تلگرام(soogkhani@)، دبیرخانه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 10 مهرماه و زمان اعلام نتایج 20 مهرماه 98 می باشد.

پایداری افزود: پس از داوری آثار، در شب شعرعاشورایی، نفرات برگزیده و اشعار منتخب مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده در کتابی تحت عنوان «سوگ خوانی مهر» به چاپ خواهد رسید.

 


نظر شما :