رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:

جهاد دانشگاهی مجموعه آبرومندی در حوزه فناوری و علمی کشور است

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۱۴۰۷ عمومی
تعداد بازدید:۶۳۹
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: درعرصه تولیدعلم و دانش جهاد دانشگاهی دارای جوانان خوشفکر، پرتوان و بانگیزه است، همچنین در حوزه فناوری که نیاز جامعه امروز است، جهاد دانشگاهی مجموعه ای آبرومند در صنعت و دارای توانمندی ها و جوانان قابل قبولی است.
جهاد دانشگاهی مجموعه آبرومندی در حوزه فناوری و علمی کشور است

 به گزارش جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دکتر سید مهدی ابطحی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان صبح امروز درآیین رونمایی از دستاوردهای برتر جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی کشور در طول چهار دهه گذشته فعالیت های خوبی داشته است و آثارو برکات زیادی در عرصه پژوهش و فضای علمی کشور شکل گرفته است

وی تاکید کرد: من همیشه اعتقاد داشته داشته ام که مجموعه های جهاد دانشگاهی شرکای راهبردی  خوبی برای دانشگاه ها هستند چرا که این نهاد توانایی و ظرفیت قابل قبولی درعرصه پژوهشی و انجام پروژه های علمی دارد.

ابطحی افزود: مجموعه های جهاد دانشگاهی همواره درعرصه فرهنگی به خوبی نقش ایفا کرده اند که سابقه خوب و درخشانی جهاد دانشگاهی در دوران دفاع مقدس موید این مطلب است

وی ادامه داد: اما درعرصه تولیدعلم و دانش جهاد دانشگاهی دارای جوانان خوشفکر، پرتوان و بانگیزه است، همچنین در حوزه فناوری که نیاز جامعه امروز است، جهاد دانشگاهی مجموعه ای آبرومند در صنعت و دارای توانمندی ها و جوانان قابل قبولی است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان اذعان کرد:  براین اساس برای رفع مشکلات و رفع نیازهای اساسی کشور و البته دانشگاه، نشست ها و گفت وگوهای مشترکی را بین جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و این دانشگاه آغاز کردیم که به زودی منجر به ایجادت توافقات مهمی خواهد شد.

 وی بیان کرد: این توافقات برای توسعه فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان و با نگاه بر شعار سال «رونق تولید» خواهد بود و در آینده نزدیک با تاکید هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان، تفاهمات وتوافقات مشترک با جهاددانشگاهی صورت می گیرد.

 


نظر شما :