کتاب "گل‌های شاخه بریده اصول علمی و عملی پرورش" در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد

۰۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۴ کد : ۱۱۸۰۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۹۰
کتاب "گل‌های شاخه بریده اصول علمی و عملی پرورش" در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان وارد بازار نشر شد
کتاب "گل‌های شاخه بریده اصول علمی و عملی پرورش" در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط شعبه سازمان انتشارات واحد، کتاب "گل‌های شاخه بریده اصول علمی و عملی پرورش" تألیف دکتر علی نیکبخت و دکتر نبی اله اشرفی، وارد بازار کتاب شد.

 

در معرفی این کتاب آمده است: پرورش گل‌های شاخه بریده، یکی از فنی‌ترین و دقیق‌ترین بخش‌های کشاورزی است که در کنار ارزش افزوده قابل توجه، سرمایه‌گذاری اولیه زیادی را نیز نیاز دارد. این موارد می‌طلبد که برخوردی دقیق و علمی با این مقوله انجام شود. با این وجود، منبع علمی و جامعی به زبان فارسی که پاسخگوی این نیاز باشد و وجوه مختلف پرورش گل‌های شاخه بریده را پوشش داده باشد، تاکنون موجود نبوده است.

در این اثر، تلاش شده است که هم تولیدکنندگان و هم دانشجویان بتوانند موضوعات متنوع تولید و پرورش مهمترین گل‌های شاخه بریده (یازده گونه) از مرحله پیش‌تولید تا مرحله پس از برداشت را در یک دسته‌بندی منطقی و منظم به دست آورند. به موضوع کلیدی اصول پرورش هیدروپونیک و تغذیه گل‌های شاخه بریده در یک فصل جداگانه در ابتدای کتاب پرداخته شده است.

مطالب کتاب در کنار بهره‌گیری از مطالب منابع علمی بین‌المللی، مستند بر پژوهش‌های انجام شده در دانشگاه‌های معتبر داخل کشور و تجربه‌های مؤلفان اثر است. امید که مفید فایده قرار گیرد.

گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در پائیز 1398 با قیمت 650 هزار ریال، شمارگان 1000 نسخه  و 462 صفحه در 11 فصل و قطع وزیری چاپ و عرضه شده است.

علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس حاصل فرمایند.

 


نظر شما :