در واحد صنعتی اصفهان:

کارگاه آموزش"خلاقیت با ماسه و آب" برگزار شد

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۳۳۳۵ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۱۹۶
کارگاه آموزش خلاقیت با ماسه و آب با هدف پرورش ذهن خلاق برگزار شد
کارگاه آموزش"خلاقیت با ماسه و آب" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 27 آبان ماه، کارگاه آموزش "خلاقیت با ماسه و آب"، با هدف پرورش ذهن خلاق و توسعه مهارت مدیریت و تصمیم گیری، در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان، برگزار شد.

مسئول دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان گفت: این کارگاه، با توجه به جایگاه خلاقیت در تصمیم گیری و به منظور بهره گیری مخاطبان از اصول و تکنیک های خلاقانه برگزار شد.

منصوره یزدانی افزود: آموزش و توسعه مهارت های تصمیم گیری به افراد کمک می کند اهداف شغلی و شخصی خویش را تدوین کرده و فعالیت های خود را در راستای اهداف و در زمان تعیین شده انجام دهند.

وی بیان داشت: در این کارگاه ابتدا مخاطبان به صورت فشرده با خواص مکانیکی خاک و ماسه آشنا شده، سپس با در اختیار داشتن وسایل وابزار ساده از شرکت کنندگان خواسته شد در خصوص سوالات طرح شده تصمیم گیری درست و خلاقانه انجام دهند. در پایان درستی یا نادرستی پاسخ ها داوری شد.

یزدانی افزود: این کارگاه آموزشی علاوه بر ایجاد فضای رقابتی و مفرح که جنبه سرگرمی داشت، باعث ساختارشکنی ذهنی مخاطبان شد که یک نیاز اساسی برای آموزش خلاقیت می باشد.

گفتنی است؛ کارگاه آموزش خلاقیت با ماسه و آب ، با مشارکت دفتر آموزش اشتغال و کارآفرینی ستفا و دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان برگزار شد.

 


نظر شما :