در برنامه تبیین شعار سال مطرح شد:

تولید ۲۰ محصول توسط شرکت بهیار صنعت سپاهان

۰۶ آذر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۳۶۲۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۰۹۹
مدیر عامل شرکت بهیار صنعت سپاهان در خصوص روند پیشرفت این شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت از سال ۱۳۷۸ در زمینه ساخت دستگاه­های پزشکی و با تولید اولین برانکارد حرفه ای کشور شروع به فعالیت نموده و تا کنون موفق به تولید ۲۰ محصول مختلف شده ایم.
تولید ۲۰ محصول توسط شرکت بهیار صنعت سپاهان


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 4 آبان ماه،  توسط معاونت فرهنگی واحد، سخنرانی " تبیین شعار سال " با حضور یکی از کارآفرینان موفق استان، برگزار شد.

کارآفرین برتر کشور و مدیر عامل شرکت بهیار صنعت سپاهان، به استناد آیه " الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا  " گفت: لازمه پیشرفت توکل بر خدا و خدمت به خلق بیان است و اگر کاری برای خدا باشد راه های گشایش و ظفر را خداوند نشان خواهد داد .

مهندس نوید نجات بخش که در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه صنعتی اصفهان، در خصوص روند پیشرفت این شرکت دانش بنیان افزود: این شرکت از سال ۱۳۷۸ در زمینه ساخت دستگاه­های پزشکی و با تولید اولین برانکارد حرفه ای کشور شروع به فعالیت نموده و تا کنون موفق به تولید ۲۰ محصول مختلف شده ایم. همچنین تولید محصولات استراتژیکی نظیر دستگاه های شتابدهنده خطی، محصولات استراتژیک و Hi-Tech پزشکی، دستگاه رادیولوژی، سی تی اسکن، دزیمتری، از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

وی  افزود : با جامه عمل پوشاندن به شعار “ما می توانیم با دانش و تخصص بومی از رنج بیماری بکاهیم” توانسته ایم گامی مهم در جهت اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید کشور برداریم .

گفتنی است که مهندس نوید نجات بخش از دانش آموختگان سال 1376 رشته برق دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد که با همت، تلاش، اراده و توکل بر خدا توانسته در جایگاه تولید برای نظام جمهوری اسلامی افتخار آفرین باشد.

 

 


نظر شما :