فرماندار خمینی شهر :

افراد با انگیزه و مخلص در جهاددانشگاهی به کشور خدمت می کنند

۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۱ کد : ۲۰۰۴۰ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۰۸
فرماندار خمینی شهر در دیدار رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهانئ گفت: خوشحال هستیم افراد با انگیزه و مخلص در راه خدمت به کشور همچون جهاددانشگاهی کار می کنند.
افراد با انگیزه و مخلص در جهاددانشگاهی به کشور خدمت می کنند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، 18 تیر ماه، فرماندار خمینی شهر در دیدار رئیس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و برخی ازمعاونین این واحد اظهار کرد: در طول یک دهه گذشته، نزدیک به ۸۰ درصد محتوای شعارهای سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اقتصادی است.

علیرضا بصیری بیان کرد: قطعا تولید و حمایت از علم و دانش تنها راهکار تحقق شعارهای اقتصادی است.

وی تصریح کرد: خوشحال هستیم افراد با انگیزه و مخلص در راه خدمت به کشور همچون جهاددانشگاهی کار می کنند.

ایشان افزود: اعتماد به متخصصین بومی و پشتیبانی لازم از آنها، تنها راهکار تحقق شعار استقلال کشور است.

این آزاده دوران دفاع مقدس، با اشاره به دوران اسارت و شدت فشارها ومحدودیت ها در آن زمان؛ به پیدا کردن راهکار ها توسط اسرا تاکید کرد و گفت: قطعا تحریم ها دراین دوران می تواند منجر به ارائه خلاقیت ها و نوآوری ها توسط جوانان نخبه شود.

بصیری تاکید کرد: متاسفانه آنطور که باید وشاید به نیروهای متخصص خود بها نداده ایم، مشکل دیگری که وجود دارد، قرار گرفتن افرادی در جایگاه هایی غیرتخصصی آنها است و این امر باعث سرخوردگی نخبگان جامعه می شود.

 فرماندار خمینی شهر اذعان داشت: جدیت و پشتکار مرکز آموزشی شماره 7جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان  در شهرستان خمینی شهر باعث افتخاراست.

وی ابراز کرد: استفاده از قابلیت های بخش مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان می تواند در خیلی از زمینه ها چون رفع آسیب های فرهنگی برخی محلات شهرستان راهگشا است.

بصیری افزود: باید یک کار مطالعاتی جدی والبته علمی با همراهی بعضی دستگاه ها ونهادها چون جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در زمینه های فرهنگی انجام شود.

وی در پایان بیان داشت: پرهیز از سیاست زدگی و سیاسی بازی لازمه توسعه و پیشرفت شهر است.

 

 


نظر شما :