همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس دراصفهان:

حضور فعال جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در نمایشگاه دفاع مقدس

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۸ کد : ۲۳۰۰۵ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۰۶
غرفه نمایش دستاوردها، اقدامات و طرح های پژوهشی دفتر پشتیبانی جنگ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دردوران دفاع مقدس، با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.
حضور فعال جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در نمایشگاه دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس صبح روز دوشنبه 31 شهریورماه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه ها و نیروهای مسلح استان در محل مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان گشایش یافت.

این نمایشگاه که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح شد، شامل غرفه هایی از بازسازی حماسه‌ها و عملیات‌ جنگی دوران دفاع مقدس و ارائه محتواهای مختلف مانند عکس، فیلم مستند، کتاب و هنرهای تجسمی و تصویری از جلوه‌های این دوران، همچنین دستاوردها و اقدامات پژوهشی و عملیاتی دستگاه های اجرایی  و نهادهای انقلابی همچون جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در دوران دفاع مقدس  است.

معرفی نقش استان اصفهان و نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی مختلف آن در دوران دفاع مقدس و آشنایی مردم بویژه نوجوانان و جوانان با ارزش‌های این دوران و سیره شهیدان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیز در راستای رسالت خطیر خود، در عرصه علمی و فرهنگی با حضور فعالانه و موثر خود در غرفه ای تحت عنوان «نقش دانشگاهیان در دوران دفاع مقدس»، ضمن پاسداشت نام و یاد شهدای جهاددانشگاهی، مهمترین دستاوردها، اقدامات عملیاتی و پژوهشی  جهادگران در دفتر پشتیبانی جنگ دوران دفاع مقدس را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

گفتنی است؛ اولین پهپاد طراحی و ساخته شده کشور توسط جهادگران جهاددانشگاهی دردوران دفاع مقدس، دستگاه های رمز کننده متن و صوت، تشریح کامل دیگر طرح های پژوهشی و تجهیزات ساخته شده دردوران دفاع مقدس در غرفه جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان  به نمایش در آمده است.

همچنین استاندار اصفهان و جمعی از مدیران و مسئولان نظامی و اجرایی استان از غرفه جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بازدید و مورد توجه قرار گرفت.

نزدیک به ۳۰۰ هزار رزمنده از استان اصفهان در جنگ تحمیلی شرکت کردند و این استان در هشت سال دفاع مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است. 


نظر شما :