برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸ کد : ۲۵۳۶۶ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۲۲
مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود.
برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، پنجمین دوره از مسابقات دفاع سه دقیقه ای در دانشگاه صنعتی اصفهان توسط جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی این واحد گفت: این مسابقات به منظور فراگیری مهارت برقراری ارتباط بمنظور ارائه ایده، چند سال است توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در سطح کشور برگزار می شود.

احمد پایداری افزود: واحد صنعتی اصفهان نیز ضمن استقبال از این ابتکار، تا کنون چندین سال مبادرت به برگزاری این مسابقات در سطح دانشگاه صنعتی اصفهان نموده است که با مشارکت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ، مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان و مراکز علمی کاربردی سطح شهر اصفهان همراه بوده است و امسال نیز همچون سنوات گذشته با اطلاع رسانی در فضای مجازی، نسبت به ثبت نام تعدادی از دانشجویان اقدام شده و دانشجویان می بایست ضمن رعایت آئین نامه و شیوه نامه برگزاری نسبت به حضور خود به صورت مجازی در این مسابقه اقدام نمایند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص پیش آمده برای جامعه و عدم حضور دانشجویان در سطح دانشگاه به صورت مجازی با شیوه های خاص و متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود،

پایداری تصریح کرد: که دانش آموختگانی که تحصیلات تکمیلی که تا پایان مهرماه از پایان نامه خود دفاع کرده و همچنین دانشجویانی که تأیید پروپوزال خود را تا پایان آبان ماه دریافت نموده اند مجاز به حضور در این مسابقات می باشند.

وی افزود: هرچند این مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود ولی سعی می شود کیفیت مسابقات نسبت به برگزاری مسابقات حضوری حفظ شود.


نظر شما :