به مناسبت ۲۷دی، روز شهدای جهاددانشگاهی؛

مراسم گرامی داشت شهدای جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد

۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵ کد : ۲۷۰۰۱ عمومی
تعداد بازدید:۶۸۷
مراسم گرامی داشت یاد و نام وخاطره  شهدای جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با حضور پیشکسوتان این واحد، برگزار شد.
مراسم گرامی داشت شهدای جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، پیش  ازظهرامروز(24دی ماه)  مراسمی توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به مناسبت 27دی، روز شهدای جهاددانشگاهی و  گرامی داشت یاد و نام وخاطره  شهدای این واحد، در سالن جلسات، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خواهر شهید فرامرز آذری و تنی چند از پیشکسوتان وهمرزمان شهدای جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دردوران دفاع مقدس به صورت مجازی برگزار شد، یاد و نام چهارشهید شاخص این واحد شهید فرامز آذری، شهید محمد حسین زریباف، شهید حسین مقیمی زاده و شهید عبدالله فرهادی گرامی داشته شد.

در ابتدای این دیدار رضا کازرونی معاون اسبق فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی  اصفهان و از دوستان شهید آذری  بیان کرد: آرامش شهید آذری حکایت از آن دارد که یک انسان وارسته از تعلقات نفسانی بود.

وی بیان داشت: اگر ما از نفس آزاد شویم، فکرها آزاد می شود وزمانی که فکر آزاد شد، ایده هایی تولید می شود که ثمرات آن تا 50 سال آینده کاربردی است.

درادامه خواهر شهید آذری ضمن تاکید بر وارستگی و عدم دلبستگی شهید آذری به تعلقات دنیایی، پُست و مقام خاطرنشان کرد: شهید آذری قید و بندی با نام و شهرت نداشت و گمنامی را انتخاب کرده بود و این گمنامی پس از شهادت نیز ادامه دارد.

همچنین سعید ماجد رئیس اسبق مرکز کامپیوتر و برق و عضو سابق هیئت علمی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، و سید شجاع الدین بدیع زادگان عضو بازنشسته هئیت علمی این واحد، از همرزمان و دوستان شهدای جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و مرتضی تیموری رییس واحد، مطالب و خاطراتی از خصائص رفتاری، نبوغ و مدیریت این شهدا، ارائه نمودند.

 


نظر شما :