بازدید معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از پروژه های واحد صنعتی اصفهان

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۸۷۶۲ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۸۵۹
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در سفر یک روزه به اصفهان از پروژه ها و طرح های جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان  بازدید کرد.
بازدید معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از پروژه های واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، صبح امروز 13 اسفندماه، دکتر محمد رضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به همراه دکتر رضا غفارزادگان رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی  جهاددانشگاهی و دکتر داراب یزدانی مدیر کل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی در واحد صنعتی اصفهان حضور پیدا کردند.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی با هیئت همراه، در جلسه ای با حضور معاونین پشتیبانی و پژوهشی  و برخی از مدیران معاونت پژوهشی واحد، ضمن بررسی پروژه ها و طرح های در دست اقدام، طرح های پیشنهادی و در حال پیگیری این واحد، را بررسی کردند.

همچنین دکتر محمد رضا پورعابدی با حضور در مجموعه کارگاهی این  واحد، ازمراحل پیشرفت و تجاری سازی پروژه ها و محصولات واحد صنعتی اصفهان بازدید کرد.

گفتنی است؛ در حال حاضر محصولاتی همچون " رزین سنگ "، " مواد فسفاته کششی " در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تولید، تجاری سازی و به بازار عرضه شده است و مواد " سوپر جاذب کشاورزی " درحال گذراندن مراحل تجاری سازی می باشد. همچنین طرح های  فناورانه " استحصال نیکل و کبالت از مواد معدنی کشور" و " استحصال فلزات با ارزش از ضایعات لکترونیکی " در مراحل آزمایشگاهی در حال پیگیری است.


نظر شما :