در ادامه طرح ایران مرز پر گهر در واحد صنعتی اصفهان:

بازدید از شرکت ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا انجام شد

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹ کد : ۲۸۸۴۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۷۲۳
توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در ادامه طرح ایران مرز پر گهر، بازدید از شرکت ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا انجام شد.
بازدید از شرکت ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا انجام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 16 اسفندماه، در ادامه طرح ایران مرز پر گهر در این واحد، بازدید از شرکت ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا انجام شد.

معاون طرح ها و پروژه های ساخت مپنا گفت: فعالیت شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا، از سال 1375 در استان اصفهان آغاز شده و یکی از شرکت‌های گروه مپنا محسوب می‌شود که هم‌گام با مأموریت گروه در بخش‌های مختلف طراحی، تامین و نصب تجهیزات نیروگاهی  نفت، گاز و حمل و‌ نقل کشور فعالیت می‌نماید.

سهیل مهابادی افزود: این شرکت با 600 نفر نیروی کار متخصص و توانمند، تأمین‌کننده‌ی مطمئن و برتر در زمینه‌ی طراحی و تأمین تجهیزات صنعتی محسوب می‌شود که هم راستا با توسعه‌ی فعالیت‌های گروه مپنا و همچنین نیازهای صنعتی کشور، سبد محصولات خود را توسعه داده است.

وی تصریح کرد: استقرار دپارتمان تحقیق و توسعه  شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در پارک علم و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان علاوه بر تقویت زیرساخت‌های دانش‌بنیان، بستر مناسبی بمنظور توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه را فراهم آورده است.

وی افزود: در همین ارتباط  شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در سال1396 موفق به أخذ رتبه دانش‌بنیان شده است.

گفتنی است؛ طرح ملی ایران مرز پرگهر با هدف تقویت روحیه خودباوری دانشجویان و دانشگاهیان در قالب بازدید از پروژه های صنعتی، فرهنگی و اقتصادی که به دست متخصصان داخلی به بهره برداری رسیده، در معاونت های فرهنگی جهادهای دانشگاهی سراسر کشور در حال اجرا می باشد که به دلیل شرایط پیش آمده به دلیل  شیوع " ویروس کووید 19" و عدم امکان بازدید حضوری دانشجویان از طرح های صنعتی و فرهنگی، طرح های انتخابی بصورت فیلم برداری از پروژه ها و تولید محتوا در فضای مجازی برای بازدید دانشجویان و علاقمندان بارگذاری خواهد شد.


نظر شما :