به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی؛

نشست صمیمی رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با منتخب جهادگران برگزار شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۲۹۷۸۵ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۷۱
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ۲۵ فروردین‎ ماه به عنوان «روز ملی منابع انسانی»نامگذاری شده است، براین اساس آئین نکوداشت این روز و تقدیر از منیژه حسنی مدیر امور اداری که توسط معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی بعنوان مدیر امور اداری برتر کشوری معرفی شد، همچنین تجلیل از همکاران بازنشسته سال ۱۳۹۹ در واحد صنعتی اصفهان با حضور رئیس و همکاران  منتخب واحد برگزار شد.
نشست صمیمی رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با منتخب جهادگران برگزار شد

در این نشست صمیمی رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با ارائهی آمار از عملکرد معاونت های مختلف گفت: در واحد صنعتی اصفهان 91 نفر جهادگر مشغول به فعالیت هستند که 11 نفر هیئت ‎علمی و 80 نفر عضو غیرهیئت‎ علمی هستند.

مرتضی تیموری افزود:  از این تعداد 5 نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، 27 نفر کارشناسی‎ ارشد، 37 نفر کارشناسی و 20 نفر کمتر از کارشناسی یعنی فوق ‎دیپلم و دیپلم را در برمی‎ گیرد.

وی با اشاره به ارگان ها و مجموعه های مختلف کشور که تکیه آنها می تواند به امکانات سخت افزاری خود باشند، خاطرنشان کرد: وجود منابع نیروی انسانی در مجموعه‎هایی همچون جهاددانشگاهی شاخصه و عامل بسیار مهمی می‎باشد و به عنوان نقطه تکیه گاه این مجموعه محسوب می شود.

رئیس واحد در ادامه خطاب به همکاران منتخب واحد بیان داشت: سال گذشته (1399)، سالی سخت همراه با دغدغه و نگرانیهای زیاد برای جامعه جهانی و به ویژه برای ملت ایران و جهادگران عزیز به دلیل شیوع بیماری کرونا و تحریمهای گسترده استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران بود.

وی تصریح کرد: اما علیرغم تمام این سختیها و نگرانی‌ها با توکل بر خداوند متعال و با همدلی، همکاری و تلاش جهادی شما به عنوان منابع انسانی متعهد و سرافراز واحد، شاهد موفقیتهای ارزندهای بودیم .

تیموری در ادامه به موفقیت های معاونت های مختلف از جمله معاونت پژوهشی، آموزشی، پشتیبانی و فرهنگی وهمچنین موفقیت های قسمت های دیگر همچون مرکز علمی و کاربردی ، اداره روابط عمومی واحد و ستفا، به عنوان مسیر رشد و پیشرفت واحد در سال گذشته با تکیه بر منابع انسانی متعهد ومتخصص اشاره داشت.

رئیس واحد در پایان از همکاران فهیم، پرتلاش و جهادگر، به پاس تلاشهای ارزشمندشان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و گفت: انتظار میرود به عنوان سرمایه اصلی و منبع غنی تغییر، تحول و نوآوری با توکل به ذات بیهمتای الهی و طلب دعای خیر از روح بلند و همیشه شاهد شهیدان عزیزمان و با بهرهگیری از تجربهی ارزشمند سال گذشته، با همراهی، همفکری، همدلی و همکاری جهادی انشاءا... موفقیتهای بیشتر و بهتری را به خصوص در راستای تحقق شعار ارزشمند سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانعزداییها» در تمامی حوزههای فعالیت جهاددانشگاهی شاهد باشیم.

یادآور می شود پیش از برگزاری این نشست صمیمی، به بهانه25 فروردین ماه، روز ملی منابع انسانی جلسه تکریم مرتضی کاظمی، سید حسن مدینه، زهرا فاتحی فر و مینا دخت طائبی از بازنشستگان واحد که در سال 99 به مجموعه بازنشستگان جهاد پیوسته بودند، نیز با حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد صعتی اصفهان و معاونین این  واحد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


نظر شما :