از سوی رییس جهاددانشگاهی؛

از ابوالفضل کرمی مدیر اداره روابط عمومی واحد صنعتی اصفهان به عنوان روابط عمومی برتر جهاددانشگاهی تقدیر شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۱ کد : ۳۰۹۲۲ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۳۲
رئیس جهاددانشگاهی کشور به  مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، اداره روابط عمومی واحد صنعتی اصفهان را به عنوان روابط عمومی برتر جهاددانشگاهی معرفی و از ابوالفضل کرمی مدیر این اداره تجلیل کرد.
از ابوالفضل کرمی مدیر  اداره روابط عمومی واحد صنعتی اصفهان به عنوان روابط عمومی برتر جهاددانشگاهی تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی واحد صنعتی اصفهان؛ به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی با برگزاری مراسمی با حضور رییس و معاونان این نهاد، رییس دانشگاه علم و فرهنگ و مدیرکل حوزه ریاست در اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی، شش روابط عمومی برتر واحدهای سازمانی این نهاد به صورت حضوری و غیر حضوری معرفی و تقدیر شدند.

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با اهدای لوح تقدیر از ابوالفضل کرمی مدیر اداره روابط عمومی واحد صنعتی اصفهان، بعنوان روابط عمومی برتر، تقدیر کرد.

در متن لوح تقدیردکتر طیبی خطاب  به برگزیدگان آمده است: جهاددانشگاهی با فعالیت‌ها و دستاوردهای متنوع طیف وسیع مخاطبان و تعهد و پایبندی به انجام اقدامات دانش‌بنیان همواره نیازمند ارتباط موثر شبکه‌های مبتنی بر دانش روز و همراه با نوآوری و خلاقیت است به همین جهت روابط عمومی‌های واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در این زمینه مهم‌ترین نقش و تأثیر را بر عهده‌دارند.

در قسمت دیگر این لوح آمده است:

بنابرارزیابی های به عمل آمده، روابط عمومی آن واحد سازمانی در سال1399 در بین روابط عمومی های سایر مجموعه های این نهاد حائز رتبه برتر شده است؛ضمن ابراز خرسندی از این ثمره تلاش مسئولانه، با هدف ارج نهادن به مساعی بی دریغ شما در مسیر تحقق اهداف و آرمان های جهاددانشگاهی، لوح تقدیر این نهاد با افتخار به جنابعالی اهدا می شود.

همچنین دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی نیز در این مراسم اعلام کرد: تولید محتوای مناسب و باکیفیت، انعکاس به‌موقع اخبار فعالیت‌ها و دستاوردهای واحد سازمانی، خلق ایده‌های جدید در تولید محصولات سمعی و بصری، برگزاری مناسب رویدادها و بازنمایی توانمندی‌های واحد سازمانی، حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی و بهره‌گیری مناسب از دیگر ابزارهای ارتباطی، تعامل مناسب در پیشبرد اقدامات هماهنگ رسانه‌ای و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی جهاددانشگاهی و... ازجمله مهم‌ترین معیارهای انتخاب روابط عمومی‌های برتر بود.

گفتنی است؛ در مراسمی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به‌صورت محدود و نمادین، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اداره کل روابط عمومی این نهاد برگزار شد، دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری، دکتر مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس، دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ  و مهندس علیرضا زجاجی مدیرکل حوزه ریاست دفتر مرکزی جهاددانشگاهی با حضور در این اداره کل ضمن تقدیر از همکاران این حوزه، روابط عمومی‌های برتر واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی را معرفی کردند.

                        

ابوالفضل کرمی، محمدباقری و ابراهیم مروتی مدیران روابط عمومی جهاددانشگاهی واحدهای صنعتی اصفهان، همدان و خراسان رضوی به همراه معصومه شاکری مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، راحله انوری مدیر روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی و ابوالفضل امینی هرندی مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، که با حضور دکتر طیبی تقدیر شد، شش روابط عمومی برتر سال جاری جهاددانشگاهی هستند.

همان‌گونه که اشاره شد به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در این مراسم به نمایندگی از روابط عمومی‌های برتر راحله انوری مدیر روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی و ابوالفضل امینی هرندی  مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران موردتقدیر قرار گرفتند.


نظر شما :