به همت معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان؛

دوره آموزشی « مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» برگزار شد

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۹ کد : ۳۱۲۶۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۷۲۱
دوره آموزشی « مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» باهدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان برگزار شد.
دوره آموزشی « مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی «مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع » به مدت  16 ساعت ویژه مدیران  و کارشناسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

همچنین این دوره آموزشی بمدت 8 ساعت ویژه اعضای غیر کارشناس این واحد برگزار شد.

این دوره با هدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع، پیش بینی شده است. 

گفتنی است؛ دکتر بهزاد حسین عباسی، مدرس و مشاور حوزه کسب و کار به عنوان مدرس این دوره، به ارائه مباحث پرداخت.


نظر شما :