به همت معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان؛
دوره آموزشی « مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» برگزار شد
دوره آموزشی « مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» باهدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی «مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع » به مدت 16 ساعت ویژه مدیران و کارشناسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به صورت مجازی در حال برگزاری است.
همچنین این دوره آموزشی بمدت 8 ساعت ویژه اعضای غیر کارشناس این واحد برگزار شد.
این دوره با هدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع، پیش بینی شده است.
گفتنی است؛ دکتر بهزاد حسین عباسی، مدرس و مشاور حوزه کسب و کار به عنوان مدرس این دوره، به ارائه مباحث پرداخت.
نظر شما :