چاپ کتاب « خدا،  دین و فلسفه، ریاضیات و فیزیک » در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۱ کد : ۳۱۳۴۶ فرهنگی
تعداد بازدید:۹۱۴
کتاب « خدا، دین و فلسفه، ریاضیات و فیزیک » توسط شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان وارد بازار کتاب شد.
چاپ کتاب « خدا،  دین و فلسفه، ریاضیات و فیزیک » در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «خدا، دین و فلسفه، ریاضیات و فیزیک » توسط شعبه سازمان انتشارات این واحد، تألیف دکتر سید احمد صبیحی با شمارگان 500 نسخه، 131 صفحه و چهار فصل در قطع وزیری وارد بازار کتاب شد.

گفتنی است؛ بسیاری از مطالبی را که در کتاب حاضر بویژه در فصل چهارم و پیوست، مطالعه خواهید کرد، شاید تاکنون نشنیده و درکتاب یا مرجع دیگری مشاهده ننموده اید و استدلال ها و موضوعات جدید هستند.

کتب مذهبی تحریر شده موجود در بازار فعلی و شاید در گذشته، با روش های موجود در این کتاب، به اثبات وجود خدا، دین، شریعت، پیامبران و امامان برحق شیعه نپرداخته اند.

لذا کتاب حاضر فرصتی است برای دانش پژوهان و کسانی که علاوه بر دین و مذهب به علوم فیزیک و ریاضیات علاقمندند تا کنجکاوی خود را در دانستن ارتباط فی مابین خدا، دین و مذهب، فلسفه، ریاضیات و فیزیک، یعنی ارتباط فیزیک با متا فیزیک ارضاء نمایند.   

چاپ اول این کتاب در بهار 1400 با قیمت 300هزار ریال عرضه شد.

علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس shop.isba.ir اقدام نمایند.


نظر شما :