در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و مدیرعامل شرکت تامین آب اصفهان مطرح شد:

استفاده از توانمندی و ظرفیت جهاددانشگاهی در انتقال آب خلیج فارس به اصفهان

۰۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۹ کد : ۳۲۶۰۱ عمومی
تعداد بازدید:۳۷۹
نشست مشترک دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با دکتر سید محمود حسینی مدیرعامل شرکت تامین آب اصفهان با محوریت استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی در پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به اصفهان برگزار شد.
استفاده از توانمندی و ظرفیت جهاددانشگاهی در انتقال آب خلیج فارس به اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، به منظور استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی در پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به اصفهان نشستی با حضور رییس، معاون پژوهش و فناوری و مدیر کل و مدیر پروژه یابی دفتر تخصصی فنی و مهندسی و علوم پایه جهاددانشگاهی و مرتضی تیموری رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با مدیرعامل شرکت تامین آب اصفهان در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این نشست دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی توانمندی های جهاددانشگاهی را در اجرای پروژه "ملی انتقال آب خلیج فارس به اصفهان" تشریح کرد.

در ادامه دکتر سید محمود حسینی مدیر عامل شرکت تامین آب اصفهان توضیحاتی را در خصوص برنامه ریزی های مالی و اقتصادی اجرای پروژه و نحوه تامین مالی آن ارایه کرد.

در پایان مقرر شد جلسه ای با حضور نمایندگان جهاددانشگاهی و شرکت "سازه سازان" سرمایه گذار و بهره بردار آب شیرین کن فاز اول پروژه با عنوان "انتقال آب خلیج فارس به کرمان و یزد" برگزار و از ظرفیت های این نهاد در ساخت و تامین تجهیزات آب خلیج فارس استفاده شود.

همچنین بر استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در مدیریت انتقال تکنولوژی تجهیزات شامل غشاء و پمپ ها در پروژه خط(2) تاکید شد.


نظر شما :