تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی استان اصفهان با شهدای والا مقام

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۶ کد : ۳۴۵۹۹ عمومی
تعداد بازدید:۳۸۸
جهادگران جهاددانشگاهی استان اصفهان با شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی استان اصفهان با شهدای والا مقام

 

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 16 مرداد، همزمان با چهل و یکمین سالگرد تکیل جهاددانشگاهی، جهادگران جهادهای دانشگاهی استان اصفهان، با حضور در گلستان شهدای اصفهان و قبور مطهر شهید فرامرز آذری، شهید مصطفی نیک نژادی و سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، با شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در این مراسم گفت: مکانی که در حال مشغول به خدمت هستیم،  روزی قدمگاه شهدای عزیز ما بود و بر این افتخار میکنیم و یاد و خاطره‎ی شهدای جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و واحد اصفهان، شهیدمصطفی نیک‎ نژادی، شهیدفرامرز آذری، شهید ، شهید عبدا.. فرهادی، شهید حسین مقیمی زاده، شهید محمد حسن زریباف، شهید  صیرفیان را گرامی می‎داریم.

مرتضی تیموری افزود: خدمت شهدای عزیز عرض می‎کنیم، خودشان شاهد و ناظرند که راه شهدا ادامه دارد و همکارانشان پس از 41 سال از تأسیس این نهاد که به دست آن عزیزان بنیان‎گذاری شد، برای استقلال اقتصادی و علمی این کشور تلاش جهادی می‎نمایند.

وی تأکید کرد: انشاءا... این راه ادامه خواهد داشت و خداوند ما را مدیون خون شهدا از این دنبا نبرد و سعی نماییم در حد توان پاسدار خون شهدا باشیم.

همچنین رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: خداوند به ما کمک کند که در چارچوبی که شهدای عزیز قدم گذاشتند با نیات و ایمان راسخ فعالیت کردند، این مسیر را  ادامه بدهیم و البته در هر دورانی ترجمهی جدیدی از آن ایمان، عظم و اراده وجود دارد، امروز بسیار مهم است که آن را بازخوانی کنیم.

مهدی ژیان‎پور افزود: جهادگران جهاددانشگاهی بدون مانور تبلیغاتی و کار غیرواقعی، همیشه کار واقعی ارائه نموده‎اند.

گفتنی است؛ در این مراسم با شکوه، فرزند شهید دکتر مصطفی نیک نژادی خلاصه ای از زندگی نامه، سوابق علمی و فرهنگی و روحیات آن شهید عزیز، ارائه نمود.


نظر شما :