امضاء قرارداد جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با شهرداری اصفهان

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۱ کد : ۳۶۶۴۳ پژوهشی
تعداد بازدید:۵۲۹
قرارداد معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، امضاء شد.
امضاء قرارداد جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با شهرداری اصفهان


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، قرارداد معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان  بمنظور انجام طرح « شناسایی و تحلیل ذینفعان و تدوین الگوی مشارکت و هم افزایی ظرفیت های سازمان فرهنگی اجتماعی،ورزشی شهرداری اصفهان » با معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان امضاء شد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی مهندسی توسعه بهره وری و سیستم های معاونت پژوهشی این واحد گفت : در این پژوهش، ضمن تحلیل انتظارات ذی‌نفعان مختلف، بررسی تاثیر و ارتباط آن‌ها بر همدیگر و بر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، موانع ارتباطی بین این سازمان‌ها شناسایی شده و در نهایت الگویی برای توسعه‌ی کسب و کار سازمان با بهره‌گیری از رویکرد خلق ارزش اشتراکی به منظور بهبود زیست‌بوم مشارکت ذی‌نفعان مختلف پیشنهاد خواهد شد.

 محمد عبایی تصریح کرد: استفاده از تحلیل انتظارات ذی‌نفعان کاربردهای زیادی دارد. از به کارگیری انتظارات در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی گرفته، تا توسعه‌ی کسب و کار با رویکرد خلق ارزش اشتراکی، نیازمند شناسایی، اولویت‌بندی و تعیین انتظارات ذی‌نفعان است.

وی افزود: شهرداری به عنوان نهاد مسئول مدیریت شهری، عهده‌دار طیف وسیعی از وظایف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزش است. در شهرداری اصفهان، این دسته از وظایف به عهده‌ی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است. بدیهی است فعالیت در هر مقوله‌ی مطرح شده نیازمند شناخت صحیح از انتظارات ذی‌نفعان مختلف در محیط شهری است. هم‌چنین سازمان باید نسبت به برقراری ارتباط مستمر با ذی‌نفعان اقدام نماید. بهترین راه ارتباط ، فعال سازی ذی‌نفعان و ایجاد بستر مشارکت آن‌ها در زیست بوم طراحی شده در این حیطه است.

 


نظر شما :