ابراز حمایت جدی استاندار اصفهان از فعالیت های جهاددانشگاهی در استان اصفهان

۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۷ کد : ۳۶۸۳۵ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۵۹
استاندار اصفهان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی، ابراز کرد از فعالیت های جهاددانشگاهی، حمایت جدی میکنیم.
ابراز حمایت جدی استاندار اصفهان از فعالیت های جهاددانشگاهی در استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، صبح امروز21 مهر، استاندار اصفهان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی با ابراز خرسندی از اینکه در دومین روز کاری خود در استان، میزبان یک مجموعه دانشگاهی و پژوهشی هستیم، افزود: هر عزیزی که وارد دانشگاه می شود ابتدا با فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی ارتباط می گیرد که هم اکنون جهاددانشگاهی باید فعالیت های فرهنگی خود را در فضای دانشگاه محسوس تر و گسترده تر نماید.

برای پروازی که مجموعه کشور در دست دارد هر دو بال تهذیب و تزکیه و تعلیم و تربیت را باهم باید داشته باشیم  و در قسمت تهذیب و تزکیه بطور واقعی نقص داریم و مسیری که در حال طی شدن است، بچه های ما متعلقات ابتدایی را به مجموعه وطن و نظام خودشان، کمتر مثل دوره های قبل دارند که بخش هایی از آن با کمتر شدن ارتباطات آنها با فضای فرهنگی که در آن رشد می کنند، نشات می گیرد.

 دکتر سید رضا مرتضوی با بیان اینکه از مجموعه فعالیت های انجام پذیرفته توسط جهاددانشگاهی، لذت بردم، افزود: یکی از مشکلات استان اصفهان و سایر استان های کشور، نبود نهادی است که متولی تعریف پروژه های قطعی با توجیه فنی و اقتصادی دقیق بمنظور میزبانی بعضی از جریانات سرمایه گذاری در استان، باشد.

وی افزود: در خواست ما از جهاددانشگاهی در صورت نبود پشتیبانی فنی از سرمایه گذاری ها به نحو مطلوب تا رسیدن استقرار سرمایه بر روی زمین، ایجاد این پشتیبانی هاست و مورد حمایت ما در استان نیز خواهد بود.

 وی تصریح کرد: یکی از ماموریت های ما در استان حمایت از ورود به سرمایه گذاری های جدید از جنسی که با اتمسفر فعلی اصفهان، قرابت های ویژه داشته باشد، خواهد بود.

استاندار اصفهان در خصوص فعالیت های مجموعه دارویی و شیمیایی شهید مدرس جهاددانشگاهی افزود: ورود جدی به این بستر بعنوان محفلی برای تولید محصولات دارویی در بخش های مختلف چه شیمیایی و دارویی، کار بسیار ویژه ای است که با توجه به بضاعت ها و نوع جهت گیری هایی که در استان داریم، بسیار مناسب است و جزء اولویت های استان اصفهان بوده و به نحو مطلوب از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد

گفتنی است؛ در ادامه این دیدار روسای جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، واحد اصفهان، پژوهشکده رویان اصفهان، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان به ارائه گزارش پرداختند.

 

کلید واژه ها: اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :