بازدید رییس جهاددانشگاهی از طرح های فنآورانه واحد صنعتی اصفهان

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۲ کد : ۳۶۸۶۵ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۷۰
رییس جهاددانشگاهی از طرح های فنآورانه واحد صنعتی اصفهان، بازدید کرد.
بازدید رییس جهاددانشگاهی از طرح های فنآورانه واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان؛ 21 مهرماه، رییس جهاددانشگاهی از طرح های فنآورانه واحد صنعتی اصفهان بازدید کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی در این بازدید گفت: استفاده بهینه از فضا و پیشرفت چشمگیر پروژه های واحد صنعتی اصفهان در یک سال گذشته، از لذت بخش ترین قسمت های بازدید از این واحد بود.

حمیدرضا طیبی افزود: از آنجایی که جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در یکی از دانشگاه های خوب ایران یعنی دانشگاه صنعتی که از امکانات خوبی نیز برخوردار است قرار گرفته، توقع زیادی در خصوص اجرای طرح های فناورانه داریم

وی تاکید کرد: تمرکز بر روی چند موضوع خاص برای پیشرفت کشور گزینه بهتری است که کارکنان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در این خصوص موفق بودند و پروژه ای همچون تدوین دانش فنی نیکل و کبالت که با 90 درصد پیشرفت در مرحله پایلوت قرار دارد و با جذب سرمایه گذار وارد فاز صنعتی خواهد شد.

طیبی تصریح کرد: اراده، تمرکز بر روی موضوع خاص، استفاده از نیروهای جوان و بهره گیری از اساتید خبره نتیجه برنامه ریزی، تلاش و باورهای کارکنان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای انجام کارهای بزرگ است.

گفتنی است؛ در جلسه ای با حضور رییس جهاددانشگاهی، معاونین واحد صنعتی اصفهان، گزارش فعالیت های انجام شده حوزه های مربوطه را  ارائه  کردند.

کلید واژه ها: اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :