رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:
در آموزش باید مستمر به دنبال پویایی، نوآوری و ساختن نداشته ها باشیم
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 6 آبان، رییس این واحد در جلسه با معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و مدیران کل این معاونت و مدیران ستادی و مراکز آموزشی معاونت آموزشی واحد صنعتی اصفهان ایجاد شبکه اصولی پروژهیابی و بازاریابی در مجموعه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی را ضروری دانست و با اشاره به اینکه مقالات خیلی خوب در این زمینه نگاشته توسط محققین و اساتید کشور نگاشته شده است، افزود: توان جهاددانشگاهی در حوزه آموزش بیش از این است و باید از خودشیفتگی پرهیز کنیم که خودشیفتگی باعث عقبافتادگی خواهد شد.
مرتضی تیموری افزود: برند جهاددانشگاهی برند جذاب و معتبری است و در نظرسنجیهای قبلی اعتماد مردم به جهاددانشگاهی بالاترین عامل استقبال از فعالیتهای جهاددانشگاهی است و باید برای افزایش و حفظ این نقاط قوتها برنامه ریزی کنیم.
وی افزود: سهم ما در بازار آموزشی به نسبت برند و مراکز آموزشی، سهم اندکی است.
تیموری تصریح کرد: از تغییرپذیری و فناپذیری بعنوان دو خصوصیت آموزش نام برد و بر برنامه ریزی بمنظور انجام طرحها ، دورهها و تکنیکهای جدید و نوآورانه تاکید کرد.
رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان افزود: در آموزش باید مستمر به دنبال پویایی، نوعآوری و ساختن نداشته ها باشیم.
تیموری یادآور شد: بیش از 400 عنوان دوره در جهاددانشگاهی تدوین و اجراء شده است، ولی سهم دورههای جدید چند درصد است؟
وی تاکید کرد: مراکزآموزشی جهاددانشگاهی باید سهم دورههای جدید را در برنامههای آموزشی در نظر داشته باشند و در کنار آن نیازسنجی و بازاریابی آموزشی را در دستور کار قرار دهند.
نظر شما :