سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان:

از فعالیت های جهاددانشگاهی در استان حمایت می کنیم

۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۸ کد : ۳۹۲۳۲ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۵۸
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، در دیدار با رییس و معاونین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: از فعالیت های جهاددانشگاهی در استان حمایت می کنیم.
از فعالیت های جهاددانشگاهی در استان حمایت می کنیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان،  24 آذر ماه، رییس و معاونین پژوهشی، آموزشی و پشتیبانی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، مرتضی تیموری رییس و ابوذر پور مدنی معاون پژوهشی واحد، گزارشی از فعالیت ها و توانمندی های واحد و طرح های در دست اجراء، در خصوص کاهش مشکلات ناشی از بحران آب و لزوم حمایت سازمان مدیریت بمنظور تکمیل و ارتقاء این فعالیت ها، ارائه شد.

همچنین توسط معاون پشتیبانی واحد، حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور خرید تجهیزات آزمایشگاهی و تملک دارایی از محل  بودجه های استانی را خواستار شد.

معاون آموزشی واحد نیز توسعه همکاری ها در خصوص دوره های آموزشی کارکنان دولت و نیز در اختیار قردادن ساختمان مناسب برای فعالیت های آموزش عالی واحد را پیگیری نمود.

محمدرضا قاسمی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان نیز ضمن اظهار خرسندی از فعالیت های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، گفت: حمایت های لازم از فعالیت های جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بمنظورگسترش فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه های پژوهشی و آموزشی،  پس از دریافت گزارش مکتوب فعالیت ها، طبق مقررات، انجام خواهد شد.

کلید واژه ها: اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :