عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد:

قرار گرفتن دستاوردهای جهاددانشگاهی در بطن فعالیت‌های اجرایی

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳ کد : ۳۹۶۵۸ عمومی
تعداد بازدید:۳۱۰
مهندس سعیدی کیا در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰، اظهار کرد: دستاوردهای جهاددانشگاهی باید به دل فعالیت‌های اجرایی کشور برود.
قرار گرفتن دستاوردهای جهاددانشگاهی در بطن فعالیت‌های اجرایی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهندس محمد سعیدی‌کیا عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مشاور رییس جهاددانشگاهی در هماهنگی امور و اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم کشور امروز، 7 دی ماه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در بوستان گفتگو اظهار کرد: بنده پیش از این نیز با دستاوردهای جهاددانشگاهی آشنا بودم و زمانی که در بنیاد فعالیت می کردم، سایت های عملیاتی و دفاتر جهاددانشگاهی را از نزدیک مشاهده کرده ام.
وی افزود: روحیه جهادی همواره در نهادی همچون جهاددانشگاهی وجود داشته و کارکنان این نهاد انقلابی به صورت جهادی فعالیت می کنند.
مهندس سعیدی کیا ادامه داد: نکته مهم این است که دستاوردهای جهاددانشگاهی باید به دل فعالیت‌های اجرایی برود که متأسفانه در این زمینه با مشکلاتی رو به رو هستیم. علت این مساله نیز وجود واردات بی رویه و عدم شناخت از دستاوردهای جهاد است.  
وی با بیان این که فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید در دستگاه‌هایی اجرایی شناخته شود، تصریح کرد: تاکنون و در طول این سال ها فعالیت های بسیار خوبی از سوی جهاددانشگاهی انجام شده است که باید زمینه ای فراهم شود تا تمامی این فعالیت ها اجرایی شود.

کلید واژه ها: اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نمایشگاه 1400


نظر شما :