برگزاری هم اندیشی سازمان دانشجویان واحد صنعتی اصفهان و تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۳ کد : ۴۰۶۴۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۸۲
هم اندیشی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با نماینده تشکل های دانشجویی برگزار شد.
برگزاری هم اندیشی سازمان دانشجویان واحد صنعتی اصفهان و تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 25 دی، جلسه هم اندیشی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با نماینده تشکل های دانشجویی در برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های فرهنگی سازمان دانشجویان با حضور مسئول سازمان دانشجویان، مدیر دفتر مطالعات واحد صنعتی اصفهان  و نماینده تشکل های دانشجویی از دانشگاه برگزار شد، مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی واحد با اشاره به تک بعدی بودن آموزش ها در ساختار آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور، گفت: متاسفانه مدارس و دانشگاه های کشور ما تنها به آموزش های نها درسی و تخصصی اکتفا کرده اند و آموزش های مهارت های زندگی و اجتماعی و فرهنگی بی توجه مانده است.

غلامرضا قجاوند، حضور و فعالیت در تشکل ها و کانون های دانشجویی را فرصتی بسیار مغتنم دانست که به رفع معضل آموزش های تک بعدی در دانشگاه و فراگیری مهارت های لازم برای زندگی مانند مشارکت و همکاری، کار تیمی، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسئلهکمک بسیار زیادی خواهد کرد.

همچنین ابراهیم کمالی مسئول سازمان دانشجویان واحد ضمن تشکر از حضور نمایندگان محترم تشکل،به  اهمیت برقراری ارتباط تشکل های دانشجویی با سایر مراکز فرهنگی دانشگاه، اشاره و بر همکاری متقابل معاونت فرهنگی و به ویژه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با تشکل های دانشجویی تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه فعالان تشکل های دانشجویی به بیان دیدگاه ها، نظر و مشکلات موجود پرداخته و خواستار استمرار برگزاری این گونه جلسات شدند.

کلید واژه ها: اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :