برگزاری دوره ضمن خدمت اصول کار تیمی و مشارکتی در واحد صنعتی اصفهان

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۱ کد : ۴۰۹۵۲ پشتیبانی
تعداد بازدید:۶۴۵
دوره ضمن خدمت اصول کار تیمی و مشارکتی در واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری دوره ضمن خدمت اصول کار تیمی و مشارکتی در واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی اصول کار تیمی و مشارکتی ویژه اعضای غیرهیئت علمی این واحد برگزار شد.

معاون پشتیبانی واحد گفت: براساس آئین‌نامه آموزشی و توانمندسازی اعضای جهاددانشگاهی و مطابق با تقویم آموزشی تدوین شده، این دوره آموزشی با همکاری معاونت آموزشی، و در قالب دو گروه ویژه مدیران و کارشناسان و همچنین اعضا غیر کارشناس اجرا شد.

غلامرضا ریحانی با اشاره به اهمیت توجه به ارتقاء شایستگی اعضای واحد، افزود: هدف از برگزاری دوره آموزشی اصول کار تیمی و مشارکتی، افزایش روحیه کار گروهی و انتقال تجربیات موفق و افزایش مهارت های فردی و گروهی اعضاء در کار تیمی بوده که با توجه به شاخصه چندرشته‌ای بودن فعالیت ها، جزء جدائی ناپذیرسازمان های امروزی است.

وی افزود: اعضای شرکت کننده در این دوره  با تعریف تیم و ضرورت‌های تشکیل تیم‌های کاری، مزایای کار تیمی، ویژگی‌های تیم‌های کاری، اصول برگزاری جلسات تیمی، نقش‌ها در تیم و گزینش اعضای تیم بر اساس مدل رفتاری DISC  ، روش‌های حل تعارض در تیم‌ها، و... آشنا شدند. از نکات قابل توجه این دوره برگزاری آزمون رفتارشناسی دیسک برای کلیه اعضاء و آشنا شدن آنها بانمونه های رفتاری خود بود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی براساس سرفصل‌های مصوب دفتر مرکزی جهاددانشگاهی، به مدت 16 ساعت ویژه مدیران و کارشناسان واحد ، در روزهای 12 و 19 دی ماه و همچنین 8 ساعت ویژه اعضای غیرکارشناس در 21 دی ماه 1400  برگزار شد.

این دوره آموزشی با استقبال و رضایت خیلی خوب اعضاء همراه بود.

 

کلید واژه ها: اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاونت پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :