معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی با حضور معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان:

بیش از ۶۵ درصد از پروژه های جهاد دانشگاهی، فناورانه و پژوهش محور است

۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۱ کد : ۴۱۱۸۱ عمومی پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۳۵
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی در آئین رونمایی از طرح فناورانه" تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت از مواد معدنی کشور" واحد صنعتی اصفهان گفت: بیش از ۶۵ درصد از پروژه های جهاد دانشگاهی، فناورانه و پژوهش محور است.
بیش از ۶۵ درصد از پروژه های جهاد دانشگاهی، فناورانه و پژوهش محور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 13 بهمن ماه،  معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی کشوردر آئین رونمایی از طرح فناورانه" تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت از مواد معدنی کشور" واحد صنعتی اصفهان گفت: بیش از 65 درصد از پروژه های جهاد دانشگاهی، فناورانه و پژوهش محور است و این مسأله باعث افتخار است که بیش از پیش می تواند بر جهاد علمی کشور تأثیرگذار باشد به گونه ای که می توان گفت گلخانه جهاد دانشگاهی امروز به گلستان تبدیل شده است.

محمد رضا پور عابدی، ادامه داد: از تجهیزسازی شرکت های دانش بنیان به سمت سیستم سازی پیش رفته ایم، به این خاطر که باید در مسائل نگاه آینده پژوهشی وجود داشته باشد.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور یادآور شد: امروزه در بسیاری از حوزه های علمی کشور، متخصصان جهاد دانشگاهی وجود دارند که این امر بیانگر روحیه جهادی در واحد های جهاد دانشگاهی است.

در ادامه این برنامه معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نه تنها یک انتخاب بلکه یک الزام است و برای طی کردن این مسیر راه زیادی پیش رو داریم تا بتوانیم در بازارهای دانش بنیان جهان ورود پیدا کنیم.

امیررضا نقش، گفت: رویکرد حل مسأله موضوعی است که باید در محافل علمی کشور مد نظر قرار گیرد.

 مرتضی تیموری  رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: امیدواریم جهاد دانشگاهی واحد صنعتی در طلیعه فجر انقلاب اسلامی بیش از پیش بدرخشد، در همین راستا جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان 12 پژوه تحقیقاتی در حال انجام دارد که اکنون شاهد رونمایی از طرح فناورانه تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت خواهیم بود.

ابوذر پورمدنی، معاون پژوهشی جهاد داشگاهی واحد اصفهان نیز در ادامه یادآور شد: جلساتی که رییس جهاددانشگاهی با معاونت علمی ریاست جمهوری داشتند به خوبی توانست رضایت کارفرما را به دست آورد و در این بین طرح فناورانه تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت که اکنون در مرحله پایلوت قرار گرفته است به زودی به مرحله تجاری سازی می رسد.

همچنین علی احمدی عامله مدیر و پژوهشگر پروژه این طرح نیز به تشریح مراحل انجام  و مزیت های طرح پرداخت.


نظر شما :