معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان :

جهاددانشگاهی سابقه درخشانی در پژوهش های کاربردی داراست

۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۸ کد : ۴۱۱۸۲ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۲۸
امیر رضا نقش، معاون امور اقتصادی استانداری در آئین رونمایی از طرح فناورانه" تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت از مواد معدنی کشور"، در جهادانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: جهاددانشگاهی سابقه درخشانی در پژوهش های کاربردی داراست.
جهاددانشگاهی سابقه درخشانی در پژوهش های کاربردی داراست

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 13 بهمن ماه، معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان، در آئین رونمایی از طرح فناورانه" تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت از مواد معدنی کشور"، در جهادانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، گفت: بطور قطع جهاددانشگاهی یکی از بزرگترین و شاخص ترین مولود های انقلاب است و همانگونه که در اسم آن مشخص است، کار، کار جهادی است و سابقه خیلی درخشانی را هم از ابتدای انقلاب داشته است و بخصوص با رویکرد جدیدی که بحث پژوهش های کاربردی و بویژه تبدیل علم به فناوری و تبدیل فناوری به محصول، حرکت های خیلی خوبی در جهاددانشگاهی انجام شده است.

امیر رضا نقش افزود: بطور قطع حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و تبدیل شدن اقتصاد کشور به یک اقتصاد پویا و مبتنی بر دانش نه تنها یک انتخاب بلکه یک الزام است و در برنامه های توسعه کشور هم افق 20 در صد را در بحث اقتصاد در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: راه زیادی را در پیش داریم که بتوان این وابستگی اقتصاد را به نفت و بیرون از مرزها قطع کنیم و اصول 5 گانه اقتصاد مقاومتی از جمله درون زا، برون گرا، مردمی و دانش بنیان را محقق کنیم که بطور قطع یکی از بازوهای قوی برای دولت و دولتمردان، جهاددانشگاهی است.

نقش تصریح کرد: در استان اصفهان نیز با رویکرد حل مسئله و مشکل که همه در همه زمینه ها مشکلات زیادی را داریم که ان شا الله بتوانیم از این ظرفیتها مثل نهاد انقلابی جهاددانشگاهی و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان استفاده لازم را ببریم.


نظر شما :