انتشارکتاب « اصول فرآوری و تولید نوشیدنی های گازدار، گیاهی و لبنی » در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۶ کد : ۴۲۰۶۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۶۱
کتاب « اصول فرآوری و تولید نوشیدنی های گازدار، گیاهی و لبنی » در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، منتشر شد.
انتشارکتاب « اصول فرآوری و تولید نوشیدنی های گازدار، گیاهی و لبنی » در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب " اصول فرآوری و تولید نوشیدنی های گازدار، گیاهی و لبنی " گردآوری و تدوین دکتر سید امیرحسین گلی و مهندس عاطفه شیروانی  با شمارگان 500 نسخه، 288 صفحه در یازده فصل، در قطع وزیری چاپ و وارد بازار کتاب شد.

کتاب حاضر دربرگیرنده مطالبی مفید و جامع در زمینه چگونگی فراوری و تولید انواع نوشیدنی­های پرمصرف در ایران و جهان است. در فصول ابتدایی نحوه تهیه و ویژگی­های محصولاتی چون نوشابه­، آب بسته‌بندی، چای، قهوه، ماءالشعیر، آبمیوه و نوشیدنی­های بر پایه لبنیات بیان شده است. کاربرد و اهمیت بسته­بندی در صنعت نوشیدنی و آنالیزهای میکروبی و شیمیایی مرتبط با محصولات نیز بخش­های دیگر این کتاب را تشکیل می­دهد. این اثر می­تواند برای تمامی افراد علاقه­مند به این صنعت و به طور خاص دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع غذایی مورد استفاده قرار گیرد.

علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس shop.isba.ir نسبت به خرید، اقدام کنند.

کلید واژه ها: اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :