تیم راه سبز امید از دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه دوم مسابقات کشوری مناظره را کسب کرد

۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵ کد : ۴۴۴۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۹۸
مرحله کشوری مسابقات مناظره ۱۸ لغایت ۲۰ آذر ماه، در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار و تیم منتخب دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
تیم راه سبز امید از دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه دوم مسابقات کشوری مناظره را کسب کرد

مرحله کشوری مسابقات مناظره 18 لغایت 20 آذر ماه، در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار و تیم منتخب دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مسابقات ملی مناظره با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و در راستای برگزاری کرسی های نقد و آزاد اندیشی توسط سازمان دانشجویان برگزار می شود.

این مسابقات در ابتدا با رقابت 8 تیم در مرحله استانی، در دانشگاه صنعتی اصفهان توسط معاونت فرهنگی واحد صنعتی اصفهان برگزار و تیم "راه سبز امید" در مرحله ی منطقه غرب کشور به میزبانی جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری با کسب رتبه اول، به مرحله کشوری راه یافت.

این تیم در مرحله نهایی که با حضور 12 تیم برگزیده کشوری برگزار شد، خوش درخشید و توانست مقام دوم (نائب قهرمانی) این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

هم سویی افکار، تعاملات اجتماعی، دانش و بینش ناشی از فعالیت های عرصه های مختلف دانشجویی، را می توان از عوامل موفقیت تیم "راه سبز امید" برشمرد.


نظر شما :