کارگاه تیپ شناسی شخصیت در واحد صنعتی اصفهان برگزار شد

۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۸ کد : ۴۴۵۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۳۳
توسط گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی معاونت فرهنگی واحد ۴ دی ماه ۹۷ کارگاه تیپ شناسی شخصیت و نقش آن در ازدواج بهنگام و پایدار با هدف آشنایی دانشجویان با تیپ شخصیتی مختلفی قبل از ازدواج برگزار شد.
کارگاه تیپ شناسی شخصیت در واحد صنعتی اصفهان برگزار شد

توسط گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی معاونت فرهنگی واحد 4 دی ماه 97 کارگاه تیپ شناسی شخصیت و نقش آن در ازدواج بهنگام و پایدار با هدف آشنایی دانشجویان با تیپ شخصیتی مختلفی قبل از ازدواج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، صرامی گفت: اشخاص وقتی با فردی ارتباط برقرار می کنند، متوجه می شوند با او بودن لذت بخش و آرامش بخش است و یا در ارتباط با او متوجه می شوند او از یک سیاره دیگر آمده باشد و ما را درک نمی کند، این همان تیپ شخصیتی می باشد که هر فردی خصوصیت خودش را دارد .

وی تیپ شخصیتی افراد را به 4 رنگ تقسیم بندی نمود و در ویژگی تیپ شخصیت آبی، به برخورداری از احساسات زیاد، دوست دار کارگروهی، بی نظمی، تشویق و حمایتاشاره نمود.

صرامی در بیان تیپ شخصیتی سبز افزود: این تیپ شخصیتی دارای احساسات خشک و خیلی رک گو، اهل یادگیری علوم مختلف و درون گرا می باشد.

وی گروه نارنجی بعنوان سومین تیپ شخصیتی را تیپ شخصیتی هیجان زا و خیلی اهل مدیریت و ریسک و اهل صحبت کردن و فاقد تابعیت از نظم نم و کمک کردن را به نفع خود معرفی نمود.

ایشان تصریح کرد: تیپ چهارم، تیپ طلایی است که خیلی منظم و سازگار و پایبند به خانواده که اهل ریسک نمی باشد.

در پایان صرامی برای دانشجویان سوالاتی را مطرح نمود تا بتواند در زمان خواستگاری، تیپ شخصیتی افراد را شناخته و انتخاب شایسته داشته باشند.


نظر شما :