با حضور جهادگران و مسئولان کشوری؛

مراسم تکریم رییس پیشین و معارفه رییس جدید جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲ کد : ۴۴۸۸۴ عمومی
تعداد بازدید:۲۱۵
مراسم تکریم دکتر حمیدرضا طیبی رییس پیشین جهاددانشگاهی و معارفه دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید این نهاد برگزار می شود.
مراسم تکریم رییس پیشین و معارفه رییس جدید جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم تکریم دکتر حمیدرضا طیبی رییس پیشین جهاددانشگاهی و معارفه دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید این نهاد با حضور جهادگران و مسئولان کشوری برگزار می شود.

این مراسم فردا، یکشنبه 22 خردادماه ساعت 10:30 در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه 3 خردادماه خود با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، به دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی به‌عنوان رییس جدید جهاددانشگاهی رای دادند.

دکتر طیبی بین سال‌های 1385 تا 1389 و 1392 تا 1401 مسوولیت جهاددانشگاهی را بر عهده داشت.

همچنین  دکتر دهقانی فیروزآبادی رییس جدید این نهاد که پیش از این به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت بود، تحصیلات  خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و در حال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

از دیگر سوابق اجرایی این استاد نمونه آموزشی و پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف می‌توان به معاونت فرهنگی و اجتماعی و مشاور رئیس دانشگاه شریف و تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و... اشاره کرد.

کلید واژه ها: دکتر دهقانی فیروزآبادی تودیع و معارفه دکتر طیبی


نظر شما :