به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «جهش زایی به کمک پرتوهای یونیزان» وارد بازار نشر شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰ کد : ۴۵۰۶۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۳۷
کتاب «جهش زایی به کمک پرتوهای یونیزان (مبانی و روش‌های تعیین ویژگی‌های مولکولی گیاهان جهش یافته)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «جهش زایی به کمک پرتوهای یونیزان» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب " جهش زایی به کمک پرتوهای یونیزان (مبانی و روش‌های تعیین ویژگی‌های مولکولی گیاهان جهش یافته)" تألیف دکتر مجتبی کردرستمی و دکتر بهنام ناصریان خیابانی با شمارگان 500 نسخه، دارای 123 صفحه در ده فصل، در قطع رقعی چاپ و راهی بازار کتاب شد.
رویکردهای توصیف شده در این کتاب گزینه‌های سریع و کم‌ هزینه‌ای را برای تهیه نمونه‌، استخراج DNA ژنومی و کشف جهش فراهم می‌کند. با افزایش کیفیت و طول عمر نمونه‌، پروتکل‌های توضیح داده شده در این کتاب می‌توانند DNA کافی برای انواع روش‌های مولکولی مانند مطالعات مبتنی بر نشانگر و TILLING را فراهم کنند‌، که از نظر هزینه تقریباً یک‌دهم کیت‌های تجاری هستند.
چاپ اول این کتاب در بهار 1401 با قیمت 40 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

 

کلید واژه ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :