به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «کارگاه آموزشی مواد آنتروپی بالا» وارد بازار نشر شد

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۷ کد : ۴۵۶۹۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۶۰
کتاب «کارگاه آموزشی مواد آنتروپی بالا (قابلیت‌های نوظهور و اهداف تحقیقاتی)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «کارگاه آموزشی مواد آنتروپی بالا» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب "کارگاه آموزشی مواد آنتروپی بالا (قابلیت‌های نوظهور و اهداف تحقیقاتی)" تألیف لیندا کاسولا و ترجمه پدرام وردی – کیوان شهنام فر با شمارگان 500 نسخه، دارای 66 صفحه، در 6 فصل و در قطع رقعی چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب خلاصه ای از محتوی کارگاه برگزارشده توسط محققان و دانشمندان به نامی همچون دانیل میراکل، مایکل ویدم، پیتر لیاو، ایوان راشف و مایکل گا است که در واشنگتن دی سی و در سال 2019 برگزار شده است و گزارشی از آن به همت آکادمی ملی علوم، مهندسی و پزشکی آمریکا در قالب کتاب چاپ شده است.

مطالعه این کتاب به دانشجویان رشته های مهندسی به ویژه رشته مهندسی مواد و پژوهشگران علاقه مند به مباحث جدید علم مواد توصیه می شود.

چاپ اول این کتاب در تابستان 1401 با قیمت 300 هزار ریال  و به صورت تمام رنگی عرضه شد. علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
 

کلید واژه ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :