مراسم تکریم رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷ کد : ۴۶۳۹۱ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۲۳
آیین گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، تقدیر و تکریم رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و تقدیر از جهادگران نمونه این واحد برگزار شد.
مراسم تکریم رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد

آیین گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، تقدیر و تکریم رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و تقدیر از جهادگران نمونه این واحد روز چهارشنبه 29 تیرماه در سالن جلسات دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور دکتر عیسی علیزاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، دکتر مهدی باصولی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی، دکتر سید علی محمد میر محمدی میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و جمعی از مسؤولین جهاد دانشگاهی استان اصفهان برگزار شد.

مهندس مرتضی تیموری رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه و چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در ابتدای جلسه به ارائه گزارش برخی از فعالیت های شاخص 8 ساله فعالیت جهاد دانشگاهی در زمان ریاست خود پرداخت و گفت: ضمن تقدیر از همه همکارانی که در حوزه های مختلف واحد فعالیت اصلی را به عهده داشتند، در حوزه آموزش شاهد رشد 100 درصدی این حوزه بودیم، همچنین در حوزه پژوهشی با 50 درصد رشد در گروه ها و مراکز خدمات تخصصی روبرو شدیم.

وی افزود: در حوزه پشتیبانی با نظم و انضباط مالی و پرداخت های به موقع به تعهدات خود پرداخت، همچنین در حوزه فرهنگی به طور ساختارمند فعالیت های فرهنگی در سطح دانشگاه بیش از پیش و با جدیت تمام صورت گرفت.

تیموری گفت: ضمن تبریک به مهندس ابوذر پوردمدنی به عنوان رئیس جدید جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
در ادامه مهندس ابوذر پورمدنی رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ضمن تشکر از زحمات مهندس مرتضی تیموری در دوران فعالیت خود اظهار داشت: با وجود فراز و نشیب های فراوان، مهم ترین دستاورد واحد در زمان ریاست مهندس تیموری، پیشرفت چشم گیر واحد بود و امید است ما نیز بتوانیم در این راه موفق عمل کنیم.

وی در خصوص اجرای برنامه هفتم توسعه جهاد دانشگاهی گفت: از ابتدای سال جاری این برنامه به صورت مدون و با قدرت در حال اجراست و در همین راستا تعاملات خوبی با مسوولین استانی صورت گرفته است. 

پورمدنی در خصوص طرح های پژوهشی با رویکرد جدید عنوان کرد: سعی بر این است که طرح ها و محصولات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان هرچه زودتر تجاری سازی و وارد بازار شود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان چهار محصول با عنوان های فسفاته کشش، فسفاته زیر رنگ، براق کننده مس و برنج و رزین اپوکسی در سه گرید را تجاری سازی و روانه بازار مصرف کرده است.

دکتر سید علی محمد میر محمدی میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: بخشی از شکوه و اقتدار ایران در مقابل ابر قدرت های جهان در گروی فعالیت نیروهای حزب اللهی نهاد مقدس جهاد دانشگاهی است.

وی افزود: خدمت در جهاد دانشگاهی توفیق فعالیت در یک مکان مقدس است و آینده جمهوری اسلامی در دستان افرادی همچون شماست و امیدوارم بتوانم به گونه ای شایسته با این نهاد همکاری داشته باشم.

در ادامه دکتر عیسی علیزاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی ضمن تبریک سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر "جهاد دانشگاهی یک نهاد نیست، یک فرهنگ است" اظهار کرد: جلسات متعددی در خصوص این بیان مقام معظم رهبری تشکیل شد و در این جلسات به این اشاره شد که فرهنگ مجموعه ای از ارزش ها، باورهاست و نگرش هاست. عنصر اصلی یک فرهنگ نیروی انسانی آن است و جهادگران جهاد دانشگاهی در همه حوزه ها اعتقاد دارند که فعالیتی جهادی دارند.

وی با اشاره به شعار چهل دومین سالگرد جهاد تشکیل جهاد دانشگاهی با عنوان "جهاد دانشگاهی، زیست بوم نوآوری نخبگان ایران" افزود: با توجه به اتمام فعالیت نسل اول نیروهای این نهاد اکنون در راستای دستورها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، رویکرد جهاد دانشگاهی بیش از پیش در به کار گیری نیروهای متخصص و جوان است.

در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به مهندس مرتضی تیموری رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از جهادگران نمونه این واحد، آقایان ابراهیم کمالی مدیر سازمان دانشجویان، حسین محمدی مدیر امور مالی و محمدعلی عسکری کارپرداز واحد همچنین خانم ها دکتر مهناز شاه زمانی عضو هیأت علمی و ندا معین مدیر مرکز شماره سه آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیز تقدیر به عمل آمد.

کلید واژه ها: چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان مهندس مرتضی تیموری


نظر شما :