روزشمار سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی:

شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر شادی و نشاط دانشجویان

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۳ کد : ۴۶۴۷۷ عمومی
تعداد بازدید:۲۰۰
مطالعه شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر شادی و نشاط دانشجویان به همت گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و داده های به دست آمده، پالایش و طبقه بندی شد.
شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر شادی و نشاط دانشجویان

این مطالعه به روش کیفی از نوع "دلفی" و با استفاده از فضای مجازی و پست الکترونیک به همت گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در بهمن ماه سال 1400 انجام شد. دیدگاه حدود 70 نفر از دانشجویان و صاحبنظران حوزه فرهنگی و دانشجویی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و داده های به دست آمده، پالایش و طبقه بندی شد.

ارتقای اعتماد اجتماعی، برگزاری برنامه های شاد در مناسبت های مذهبی-سنتی، ایجاد فضا برای برون ریزی دانشجو، اصلاح تعامل استاد و دانشجو، برگزاری برنامه های ارتباط صمیمی با اساتید، اصلاح آلودگی های صوتی و بصری دانشگاه، تأکید بر مقوله شاگرد پروری و مربی محوری، افزایش سطح مشارکت و ارتباطات، مدیریت فضای مجازی و جلوگیری از انتشار پیام های مأیوس کننده، انتشار اخبار امید بخش به خصوص در حوزه علم و فناوری، پاسخ به شبهات در فضای حقیقی و مجازی، خروج دانشگاه از حالت تک بعدی و علم زدگی و... ازجمله مقوله های استخراج شده در این مطالعه است.

 

کلید واژه ها: چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :