توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

نیروی انسانی متخصص کسب و کارهای خصوصی تأمین می شود

۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۲ کد : ۴۶۹۶۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۵۶
معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای آموزش و تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کسب و کارهای بخش خصوصی آمادگی دارد.
نیروی انسانی متخصص کسب و کارهای خصوصی تأمین می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد اظهار کرد: با توجه به نیاز کسب و کارهای بخش خصوصی به نیروی کار ماهر و فقدان مهارت لازم بین متقاضیان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، کسب و کارها هزینه های سنگینی را متحمل می شوند.

وی ادامه داد: در این راستا معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان جلسات متعددی با صاحبان کسب و کارها و اصناف مختلف به منظور نیازسنجی دوره های آموزشی و نیروهای مورد نیاز برگزار نموده است که در مرحله نخست تعلیم و تأمین نیرو در حوزه های بازاریابی و فروش، حسابداری، مدیریت مالی برنامه نویسی اندرویید و جاوا برنامه ریزی و اجرا می شود.

ریحانی گفت: فراگیرانی که در دوره های آموزشی و کسب حد نمره قبولی را در آزمون کتبی و شفاهی کسب کنند، به منظور استخدام به کسب و کارهای مورد نظر معرفی می شوند.

وی افزود: در این برنامه متقاضیان قبل از شروع دوره برای سنجش تیپ های رفتاری و شخصیتی باید در آزمون مربوطه شرکت کنند تا از نظر تناسب ویژگی های فردی متقاضی با الزامات شغل مورد نظر و ویژگی های مورد نیاز کسب و کار مورد ارزیابی قرار گیرند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: در راستای کاهش نرخ بیکاری قشر تحصیل کرده جامعه، از ظرفیت سامانه بازارکار جهاد دانشگاهی به نشانی www.bazarekar.ir که نقطه اتصال بین کارفرما و کارجو بوده برای توسعه این فعالیت ها استفاده می شود.

کلید واژه ها: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیروی انسانی متخصص


نظر شما :