مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی برگزار می کند:

آموزش تولید محتوا با تلفن همراه

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲ کد : ۴۷۲۹۳ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۴۲۸
مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به فراگیران خود کمک می کند تا توسط تلفن همراه محتوای جذاب تولید کنند.
آموزش تولید محتوا با تلفن همراه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با برگزاری بیش از 10 دوره حضوری 12 ساعته به فراگیران خود کمک می کند تا توسط تلفن همراه و با به کارگیری ایده های مناسب محتوای جذاب تولید کنند.

زینب عباسی مدیر مرکز کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: بررسی ها و شواهد نشان می دهد رمز موفقیت صفحات محبوب در اینستاگرام یا دیگر نرم افزارهای مشابه، تولید محتوای با کیفیت است.

وی گفت: در دوره های تولید محتوا با تلفن همراه سرفصل هایی تدریس می شود که فراگیر بتواند محتوایی متشکل از عکس، ویدیو، صوت ومتن تولید کند تا به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده باعث افزایش بازدید صفحه گردد.

عباسی ادامه داد: از جمله مباحثی که در این دوره تدریس می شود می توان به آموزش و ایده‌های عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه، آموزش ادیت عکس با نرم افزارهای پیکس آرت و اینشات، شروع کار با نرم افزار کاین مستر، اضافه کردن متن، ویژگی‌ها و تنظیمات مربوط به آنها، اضافه کردن مدیا و ویژگی‌ها و تنظیمات مربوط به آنها، ساخت اسلایدشو و افکت‌ها، حذف پرده سبز با نرم افزار کاین مستر، آموزش تنظیمات صدا، آموزش ساخت انیمیشن، موشن گرافیک و لوگو موشن و آموزش حرفه ای راه اندازی پیج اینستاگرام اشاره کرد.

علاقمندان به شرکت در دوره مذکور می توانند به صورت حضوری به مرکز کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان واقع در خیابان پنج رمضان، جنب شیرینی گلاب مراجعه یا از طریق سایت www.jdeiut.ir اقدام به ثبت نام کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره چهار رقمی 3849 مرکز شماره 2 تماس بگیرند.
 

کلید واژه ها: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندس آموزش تولید محتوا با تلفن همراه


نظر شما :