به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با ارزهای دیجیتال

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷ کد : ۴۷۸۹۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۵۶
دوره های آموزشی آشنایی با ارزهای دیجیتال به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود.
برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با ارزهای دیجیتال

یه گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره های مقدماتی تا پیشرفته آموزش ارزهای دیجیتال به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در مرکز آموزش‌های کوتاه مدت شماره 3 برگزار می شود.

در این دوره آموزشی متقاضیان با رمز ارزها و نحوه کارکرد آن ها، روش های کسب درآمد از رمز ارزها، صرافی های متمرکز و غیر متمرکز (داخلی و بین المللی) و افتتاح حساب در آن ها، کیف های پول های سخت افزاری و نرم افزاری، آموزش خرید و فروش رمز ارزها  و روش های کاهش کارمزد انتقال به کیف پول، معرفی فناوری بلاکچین، بیت کوین و نحوه کار ماینرها، آشنا می شوند.

همچنین از دیگر آموزش های این دوره ها را می توان پروژه های وام دهی ارزهای دیجیتال و گرفتن وام از آنها (DeFi)، تحلیل تکنیکال، معرفی تئوری الیوت و بررسی رفتار بازار بر اساس آن، آموزش سایت trading view و رسم خطوط روند سطوح حمایتی و مقاومتی، پرایس اکشن، تحلیل تکنیکال پیشرفته، مدیریت سرمایه و ریسک و روانشناسی شخص و بازار و ... نام برد.

این دوره ها از ابتدای سال 1401تدوبن و برنامه ریزی شده و هم اکنون در مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت شماره 3 (نجف آباد) در حال برگزاری است.

با توجه به نگاه جامع در خصوص ارزهای دیجیتال و آموزش کامل و کاربردی مباحث و انجام پشتیبانی های لازم، این دوره آموزشی مورد استقبال قرار گرفته است.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات لازم و شرکت در دوره می توانند به نشانی نجف آباد، خیابان شریعتی، چهارراه بازار، جنب بانک ملت، مرکز آموزش شماره 3 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با شماره تماس 03142647400 یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند.
 

کلید واژه ها: ارز دیجیتال مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :