به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «مباحث نوین در تشخیص آزمایشگاهی و درمان عفونت ناشی از استافیلوکوکوس اورئوس» وارد بازار نشر شد

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۳ کد : ۴۷۹۸۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۳۵۰
کتاب «مباحث نوین در تشخیص آزمایشگاهی و درمان عفونت ناشی از استافیلوکوکوس اورئوس» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «مباحث نوین در تشخیص آزمایشگاهی و درمان عفونت ناشی از استافیلوکوکوس اورئوس» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب، «مباحث نوین در تشخیص آزمایشگاهی و درمان عفونت ناشی از استافیلوکوکوس اورئوس»تألیف دکتر یوسف نامی، نازیلا ایمنی دیزجیکان و دکتر محمدرضا اعتمادی با شمارگان 500 نسخه، دارای 178 صفحه و چهار فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در این کتاب به معرفی مجموعه پیشرو برای ارائه تصمیم سازی برای ارائه در خصوص میکروب بسیار مهم استافیلوکوکوس اورئوس صورت گرفته است. این میکروب گستره وسیعی از عفونت‌ها از عفونت‌های ساده پوستی گرفته تا بیماری‌های تهدیدکننده زندگی، عفونت های دستگاه ادراری، عفونت‌های بیمارستانی به ویژه عفونت‌های زخم پس از جراحی را شامل می‌شود. این باکتری یک عامل بیماری زای فرصت طلب بوده و همچنین این پاتوژن مهم در علوم پزشکی، بهداشت صنایع غذایی و بیماری های دامپزشکی از محورهای مهم تحقیقاتی می باشد. 

چاپ اول این کتاب در تابستان 1401 با قیمت 650 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
 

کلید واژه ها: چاپ کتاب معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :