به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «نگرشی کاربردی بر کوره های القایی و مواد نسوز مورد استفاده در آن» وارد بازار نشر شد

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۳ کد : ۴۷۹۹۰ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۵۵
کتاب «نگرشی کاربردی بر کوره های القایی و مواد نسوز مورد استفاده در آن» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «نگرشی کاربردی بر کوره های القایی و مواد نسوز مورد استفاده در آن» وارد بازار نشر شد

به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب «نگرشی کاربردی بر کوره های القایی و مواد نسوز مورد استفاده در آن» تألیف و گردآوری مهندس پیام وردی با شمارگان 500 نسخه، دارای 272 صفحه و 11 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در معرفی این کتاب می‌خوانیم: کوره‌های القایی، یکی از تجهیزات پر کاربرد در زمینه ذوب انواع فلزات است که اساس کار آن القاء جریان در یک میدان مغناطیسی متغیر است. آشنایی با قسمت‌های مختلف این نوع کوره‌ها و تجهیزات مرتبط با آن و نیز کسب درک صحیح از روش راه‌اندازی، بهره‌برداری و نگهداری در کنار موضوع مواد نسوز مورد استفاده در آنها، می‌تواند در افزایش بهره‌وری و کاهش خطاها و خطرات احتمالی موثر باشد. مولف کتاب با توجه به سابقه سال‌ها کار مداوم در حوزه متالورژی و بخش ریخته‌گری سعی نموده زمینه آشنایی بیشتر و کاربردی تر محققین، مهندسین، دانشجویان و افراد فعال و علاقه‌مند در این حوزه را فراهم سازد.

چاپ سوم این کتاب در تابستان 1401 با قیمت 100 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

کلید واژه ها: چاپ کتاب معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :