سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منصوب شد

۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹ کد : ۴۸۱۵۳ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۱۴
دکتر علی قاسمی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منصوب شد.
سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، طی حکمی از طرف مهندس ابوذر پورمدنی رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دکتر علی قاسمی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی این واحد منصوب شد.

پورمدنی در متن این حکم خطاب به قاسمی اظهار کرد: به عنایت به موافقت رئیس محترم جهاد دانشگاهی و با توجه به تعهد و تجارب جنابعالی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منصوب می شوید.

وی افزود: امید است با توکل بر خداند متعال، همکاری اعضای هیأت علمی، کارشناسان و سایر معاونین واحد و بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از شیوه های بدیع علمی در ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های حوزه پژوهشی موفق و مؤید باشید.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: اصلاح هدفمند ساختار معاونت و زمینه های فعالیت گروه ها بر مبنای آینده پژوهشی جهت تدوین برنامه هفتم توسعه، جذب نیروی متخصص ونخبه، تجاری سازی یافته های پژوهشی، کسب درآمد پایدار، تجهیز و توسعه آزمایشگاه ها و کارگاه معاونت، تأسیس پژوهشکده، اجرای طرح های کلان فناورانه و نوآورانه، ارتقاء معاونت از نظر خروجی فعالیت های پژوهشی نظیر چاپ مقالات معتبر و ثبت اختراع و ارتباط مؤثر با مراکز علمی و صنعتی در استان مورد انتظار است.

گفتنی است دکتر علی قاسمی پیش از این با سمت مدیرگروه پژوهشی ژئوشیمی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان فعالیت داشت.
 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دکتر علی قاسمی


نظر شما :